Ik heb vandaag een ovulatietest van kruidvat gedaan 5 voor 10.99 Deze was zeer positief......... Maar nu lees ik overal dat ze niet betrouwbaar zijn.......Argggg Ik heb normaal gesproken wel last van afscheiding deze is nu bijna helemaal weg en als het er is is het spierwit.
Als hij echt knalt is hij gewoon positief! Maar omdat hij altijd een vrij duidelijke streep geeft denken veele dat hij al positief is en daarom denk ik de negatieve verhalen!
Ik heb vandaag een ovulatietest van kruidvat gedaan 5 voor 10.99 Deze was zeer positief......... Maar nu lees ik overal dat ze niet betrouwbaar zijn.......Argggg Ik heb normaal gesproken wel last van afscheiding deze is nu bijna helemaal weg en als het er is is het spierwit.
Ik denk dat die wel positief is hoor! Hij knalt behoorlijk! En eerlijk Gezegt heb ik bijna nooit dat rekbaar slijm! Is meestal gewoon dunne witvloed maar kan er niet echt draden mee trekken! Zolang hij vanbinnen wel rekbaar is inschiet goed! Heb dat toen eens opgezocht omdat iedereen het had over rekbaar slijm enzo. Ben benieuwd,spannend hè!
Het is erg moeilijk te schatten wanneer mijn ovulatie is aangezien mijn cyclus erg varieert...... Vandaar de ovulatie testen, maar moet ik nu ook blijven testen de aankomende dagen of gewoon maar gaan klussen?
klussen en ik zou even door testen om te zien of ze lichter worden. als ze dan ook nog lichter worden is je LH piek sowieso geweest. en ZEKER klussen!! hihihihi
Ziet er gewoon positief uit hoor. Ze xzijn alleen erg gevoelig dus je ziet bijna altijd een vrij duidelijke streep. Zou voortaan wel via internet bestellen, veel goedkoper. Bijvoorbeeld zwanger en kids.
Ik heb ook de kruitvat ovulatie testen gebruikt, inderdaad geven ze altijd wel een duidelijke streep maar het was overduidelijk wanneer hij positief werd! Toen zag hij er ook uit als die van jou, en inderdaad 14 dagen later + zwangerschapstest! Ik zou zeggen lekker aan de klus de komende dagen en ik duim voor een pos. zwangerschapstest!