hoi dames, wij zijn al bijna een jaar bezig voor een 2de kindje. afspraak bij de gynacoloog staat al gepland, omdat we bij de 1ste er maar 3 maaden over hadden gedaan. nu is mijn lutale fase meestal 10 dagen (fase van eisprong tot nod) hier ben ik achter gekomen doordat ik ovu testen ben gaan gebruiken vanaf juli. ik heb altijd 10 op 1 keer na 11 dagen werd ik ongi. nu zou het dus afgelopen donderdag dag 10 zijn dus mijn nod. niks wel al wat krampjes. vrijdagavond hielt ik het niet vol en heb ik getest negatief. zaterdagochtend nog een keer (ochtendurine is beter) negatief (getest met gevoelige test van zwanger en kids, dipstick). nu is het zondag en nog steeds niet ongi. wel krampjes nog steeds(vandaag iets meer). gisteren avond heb ik een tijdje gehad dat ik duizelig was. (kan me niet herrinneren dat dat een kwaaltje is) nu heb zijn mijn testen op( ja, ik weet het stom, had ik gisteren toch even moeten halen) ik ben zo benieuwd of het nu wel gelukt is. ben er veel mee bezig maar ben bang dat als ik ongi word dat ik dan zo teleurgesteld ben. hoe kijken jullie tegen mijn verhaal aan? iemand ook deze ervaring gehad? veel liefs koekiemonster
hmm, ja typisch. Je zou idd zeggen dat je zwanger kan zijn i.v.m. de altijd regelmatige luteale fase, maar hij kan natuurlijk toevallig een keertje langer duren. Ik zou iig morgen nog een testje doen en als je dan niet zwanger bent maar even afwachten.
Hi Koeki monster, Zolang geen ongi, blijft het mogelijk dat je Zw zou kunnen zijn Met een korte luteale fase kan de innestelling rond jouw NOD dag plaats vinden, waardoor ook krampen verklaard kunnen worden. In dat geval zal de HcG hormoon spiegel pas later dan jouw NODdag hoog genoeg zijn voor een Zw-test. Ik hoop dat je snel duidelijkheid zult krijgen. Liefs,N
fijn dat jullie hebben gereageerd. als ik morgen nog niet ongi ben ga ik toch maar weer eens testen. soms heb ik echt het gevoel dat het zo is, maar ik weet ook dat je jezelf alles wijs kan maken (ook onbewust). ik geloof ook niet dat het zo zou kunnen zijn, ook om mezelf te beschermen denk ik. na een jaar van teleurstellingen.
Ook ik ben erg benieuwd! Je verhaal lijkt erg op het mijne... Van de eerste was ik na 3 maanden zwanger, de tweede na 10 maanden. Wij hadden toen ook een verwijzing naar de gyn (niet alleen vanwege die 10 maanden hoor, maar door onregelmatige cyclus, overmatig zweten en ondergewicht dacht mijn huisarts aan hormonale onbalans oid). En net die maand raakte ik zwanger! Hoop heel erg voor je dat je snel een positieve test mag hebben! Weet dat je daar zo naar kan verlangen (bij de 2e was ik zelfs ongeduldiger dan bij de 1e)