Hij stijgt enorm! Ik gok 10 dpo maar is ie dan niet te duidelijk of bestaat zoiets niet als te duidelijk niet...
Positief hoor! Ik denk wel verder dan 10 DPO ja, maar is bij iedereen weer anders. Kom je pas achter bij de eerste echo. Hup afspraak maken bij de VK!!!
Hmm ik kan alleen echt niet verder zijn dan 10 DPO. qua temperatuur en ovulatietesten niet.. het enige wat zou kunnen....is dat ik mijn vorige ronde al zwanger was...mijn eisprong hiervoor was namelijk 17 maart.. Maar mijn temperatuur daalde flink na 9 dagen na de eisprong en bleef laag tot mijn eisprong in april.. Ik heb een clearblue test gehaald met wekenindicator... Als die erg hoog aangeeft is dit wel even het overwegen waard.. voor nu ga ik maar uit van gewoon een rete positieve test. erg bedankt voor de felicitaties meiden!!
Misschien zijn het er 2 En anders maak je gewoon snel hcg aan deze keer misschien. Ben benieuwd naar de digitale test.
haha mijn vriend heeft altijd gezegd dat we er 3 krijgen terwijl we er 2 willen...dus een tweeling ofzo... Maar de digitale gaf 1-2 aan... Net de VK gebeld en 11 mei de eerste echo... Nu stop ik met testen en ga ik genieten en hopen dat ik me zo blijf voelen als nu.... SUCCES jullie allemaal!!