Ik word gek. Zien jullie iets? Zo ja, een indroger? Kruidvat 2 voor 5,- en met m'n domme hoofd dubbele aantal druppels urine in gedaan. Anyway, heb nog een test liggen maar wil ik pas overmorgen doen.
Zie wel een streepje, maar lijkt wat grijzig. Stond die er binnen de tijd en is ie roze? Dan heb ik goede hoop voor je!
Ik zie ook een streepje maar kan niet goed zien of het een roze streep is. Zo ja, dan ziet het er positief uit hoor! hoeveel DPO?
Dit is wel een kwartier nadat ik heb gedaan heb. Heeft kv2v5 überhaupt indrogers? Ik zit nu 16 dgn na positieve ovulatietest.
Blijft spannend! Ik zou morgen gewoon nog een keertje testen. Op 14 DPO moet het lijntje duidelijker zijn. Ik heb nog nooit indrogers gehad met Kruidvat.
Beetje een donkere test misschien met het pipetje er 4 druppels water in druppelen? Dan word ie weer mooi wit en de strepen blijven staan
Ooh ik heb heb het niet meer. Overmorgen nog eens testen. Zit nu bijna een jaar in de mmm dus zenuwen all over.
Spannend! Ik heb ook een vage kv test, durf bijna niet meer verder te testen uit angst dat het toch niks is. Ik heb trouwens nooit indrogers gehad en nu dus wel een streepje.. Wanneer ga je weer testen?