zit vandaag op cd 29.. wij zijn hier beiden wat op deze test. mn urine was net wel heel erg licht,had veel gedronken. zien jullie ook het tweede streepje?
Ik zie hem helaas ook niet! Ik duim voor je dat je morgen met je ochtend urine een mooie streep hebt!
Ik zie het streepje hoor!! Ergens ver weg nog, dat wel. Ik schat dat je op 8 of 9 dpo zit nu. Nog even doortesten en hopen op een duidelijk streepje een dezer dagen.
Ik zie qat je bedoeld alleen denk ik dag het niet positief is, want hij lijkt op het einde niet goed doorgelopen! Ik zou er even een paar druppels water in druppelen en dan nog een nieuwe foto maken?!
heb er water doorheen gedruppeld, het streepje blijft wel staan.. Morgen ochtend nog maar keer testen.
Ik zie wel wat, maar het lijkt een beetje op opgehoopte kleurstof. Je zegt dat je er al water doorheen hebt gedruppeld, dus dan kan dat het niet zijn. Weet je wanneer je eisprong geweest is?
ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest... vandaag precies 2 weken geleden kreeg ik wel heftige felle steken in mn buik,die hebben zo rond de 20 min aangehouden,dus denk dat dat mijn eisprong is geweest?!
Felle steken in je onderbuik kunnen een naderende eisprong wel aangeven, maar wat je dan voelt is de laatste groeispurt van het follikel. Het kan best zijn dat het nog 5 dagen duurt voor je eitje daadwerkelijk springt. Als hij dat al doet, want zelfs dat is nooit met 100% zekerheid te zeggen, of je moet echo-controles hebben of bloedtesten oid. Maar de kans dat 'ie een paar dagen na de steken wel gesprongen is, is groot. Ik denk dat je over een paar dagen wel weer kunt testen en kijken of het streepje duidelijker wordt. Succes iig en hopelijk gauw een duidelijke test!
zostraks toch maar getest met ochtendurine, helaas negatief.... ben nog niet ongesteld maar heb niet veel hoop meer...