Sommige vrouwen blijven in het begin of de gehele zwangerschap bloed verliezen iedere maand. Eisprong bloeding lijkt me niet. Maar ik wil je geen valse hoop geven. Als je echt twijfelt of het een miskraam o.i.d. is kan je altijd even kijken met de kv 2v5 testen hoe het met je streepjes gaat.
Ik ga inderdaad morgen even kv testen halen. Ik ervaar buitengewone menstruatiekrampen, dus ik ga even kijken hoe ver ik kom
Dat klopt ook wel wat er staat. Maar in het geval van TS kan het niet én een innestelingsbloeding zijn én een positieve zwangerschapstest. Je maakt namelijk, zoals RoGiJuLi ook al zei, pas ná de innesteling hCG aan. Als het dus een innestelingsbloeding zou zijn dan kun je nog geen positieve test hebben. Andersom kan het geen innestelingsbloeding meer zijn als het een valide positieve zwangerschapstest is, dan is de innesteling immers al geweest. De site waar jij naar verwijst heeft het dus over een relatief late innesteling mét bloeding die ongeveer rond de verwachte NOD plaats vindt. @TS, ik denk inderdaad dat het goed is om morgen voor de zekerheid even een KV2v5 te doen. Gewoon om alles uit te sluiten.