Indroger of positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Appelflap12, 18 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelflap12

15 mei 2019
    10
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal,
    Ik ben niet van plan zwanger te worden maar laatste tijd voel ik me echt niet lekker dus dit is de reden dat ik ben gaan testen. Ik ben nu 2 maanden van me pil af wegens beroerd voelen ervan eerste cyclus was 31 dagen, en nu licht bloedverlies gehad maar kan het geen menstruatie noemen.
    Dus gisteren heb ik met kruidvat 2v5 getest hierbij zag ik in de 2e minuut al een licht lijntje komen en een uur later zag het lijntje er al duidelijker uit. Hebben deze testen indroogstreepjes? Ik heb er 2 gedaan 1 zaterdag en 1 vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.042
    15.636
    113
    Nabij Utrecht
    Ja de kv heeft indroogstreepjes idd.

Maar wanneer heb je nou getest? Want eerst zeg je dat je gisteren hebt getest en daarna zeg je dat je 2x hebt getest: zaterdag en vandaag ;)

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.042
    15.636
    113
    Nabij Utrecht
    Ps, je had woensdag ook al getest en donderdag ook al getest ;)

Ik denk dat als je echt zwanger bent je nu toch wel heel duidelijk had moeten testen als je al zolang zwangerschaps kwaaltjes hebt/je anders voelt ;)

4. Appelflap12

15 mei 2019
    10
    0
    1
    Vrouw
    ik heb zaterdag avond getest en vandaag.dus 2 keer. Maar bij de vorige die ik had waren echt helemaal wit gebleven ook na een aantal uur.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.042
    15.636
    113
    Nabij Utrecht
    Die van woensdag en donderdag hadden ook lichte lijnen zei je ;).

Ik denk echt dat je niet zwanger bent :)

Heb je nu verder wel veilige sex dan/maw, is er wel een kans op een zwangerschap, want op 15 mei dacht je ook al zwanger te zijn en ging je testen omdat je een aantal keer onveilige sex had gehad :)

kly073 en ikkiee vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina