ovulatietesten positief bij zwangerschap...?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bezigbijtje, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ik heb er nu al zoveel over gehoord, maar vraag me nou eens af of het ECHT kan!?

Ik weet dat je er niet vanuit kunt gaan en ben ik zeker ook niet van plan maar ben wel even erg benieuwd naar ervaringen!?:D en meningen van andere...

(zelf nu op 8 dpo, erg misselijk, moe, maagzuur, buikkrampen en ongi gevoel in me onderrug + een erg hoge temperatuur voor mij doen maar geen zwangerschapstesten in huis en wel nieuwschierig:)! Dus een ovutestje gedaan en die was tot mijn verbazing erg donker:$ zal het dan indd zoo zijn ( mijn LF is 12 dagen, dus zit nu 4 dagen voor NOD)

Ik heb hierdoor nog geen hoop hoor, begrijp me niet verkeerd:), denk namelijk nog gewoon dat het een griepje is die mij aan het pesten is.... maar het heeft me natuurlijk wel nieuwschierig gemaakt...;):)

2. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Je hoort verschillende verhalen erover dus ik kan je geen uitsluitsel geven.
    Ik hoop dat je ovutest positief is omdat je zwanger bent.

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Dankje! Ja ik weet het ook niet, vind mezelf nu al dom dat ik het gedaan heb haha... maarjah ik heb nog nooit me liezen gevoeld en nu ineens al 2 dagen dus was ineens zooo nieuwschierig!

En geen test in huis (en pas 8dpo dus denk ik ook te vroeg voor zw.test) en wel overschot aan ovutestjes dus denk zal ik.... en toen was het al gedaan;):p

Hij is niet knal posi hoor(zoals bij mijn lhpiek op dag 13/14 maar wel stuk donkerder als dat hij de dagen na me ei was.. (toen was die amper te zien, zal ns foto plaatsten als het lukt zo)

lief dat je reageerde!

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    bovenste is die van net...

onderste is de laatste gedaan... (datum klopt alleen niet, hihi, was beetje de tel kwijt;):))

5. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Hoi,
    Het kan wel maar laat je niet gek maken door die positieve test

WEL SPANNEND HOOR

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ooh nee dat doe ik zeker niet.... want het heet niet voor niks een OVU test:p anders had het wel zwangerschapstest geheten;)

nog 4 daagjes afwachten:D

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Iedere vrouw heeft wel iets van het LG hormoon in haar lichaam... En dit schommeld zo'n beetje de hele maand door.

Deze is verre van positief, sorrie... Ik lees en zie wel eens van posi ovutesten bij een zwangerschap maar die zijn dan ook echt positief zoals een ovutest bij een piek zou moeten zijn.

Toch maar afwachten dus.

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Dankje voor jullie reacties:D

Ik ga nu afsluiten en kotsmisselijk de verjaardag door zien te komen hihi.... ben benieuwd!

9. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hoi,
    Ik had afgelopen cyclus ook zomaar een ovutest gedaan rond me NOD. Die zag er hetzelfde uit als die van jouw.
    Ik ben zelf gewoon ongi geworden. Probeer je hoop er niet op te vestigen. Succes!!!

10. audrey1934

audrey1934 Actief lid

27 aug 2010
    128
    0
    0
    limburg
    Bij mn vorige zwangerschap heb ik ook met ovulatietesten 4 dagen voor mn NOD getest en die was hetzelfde als jou test nu.
    Deze tesen werden steeds donderder en de dag van mn NOD dus hartstikke positief.....bij mij was het dus wel zo!
    ben benieuwd voor je...anders moet je morgenvroeg, of dinsdag nog eens een testje doen.Kun je kijken of ie donkerder is geworden...?
    Of gewoon nog 4 dagen wachten haha....das denk ik het beste..
    Ik was er te ongeduldig voor ...

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Bij mijn zwangerschappen had ik inderdaad ook positieve ovulatietesten. Maar dan wel pas na m'n NOD eigenlijk... Het zal bij iedere vrouw weer anders zijn....
    Spannend!

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Een ovulatietest is positief bij een zwangerschap als het hcg hoog genoeg is om ook een zwangerschapstest te doen, helaas dus! Anders hadden we dat lekker kunnen doen tussen ei en nod hihi

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb vorige maand ook een ovu test gedaan en die was echt pposi, maar helaas niet zwanger. ik hoor verschillende verhaen positieve en negatieve verhaen. maar die test van jou is heaas niet positief., dan moet de streep al net zo donker of donkerder zijn als de controlestreep. ik hoop alsnog dat je wel zwanger bent

14. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Dat zou inderdaad wel handig zijn! :D

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    tnx meiden.... inmiddels via me buuf een zw. test gehad, maar vergeten te kijken (jwam net visite!) nu is het wel rose lijntje maar weet ik dus niet of het te vertrouwen is;) hahahhaa..... nu dat weer

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

welke test heb je gedaan? na de afleestijd is hij idd niet betrouwbaar heb je nog een test in huis?

17. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    hoi bezigbijtje, ik las jouw vraag en dacht wat herkenbaar!! ik zit in dezelfde positie als jij nu! heb de 11de een positieve ovu test gehad die daarna weer mooi wit werdt zeg maar en nu sinds een paar dagen weer positieve ovu testen!? gister en vandaag zelfs knallend? en moet ook nog 3 dagen tot nod? (mits ik van de 1ste positieve test uitga) dus ik ga ff meekijken bij je als je het goed vind? ;) en hoop dat we samen op roze mogen! heb je een foto van je test van net?

veel liefs nic

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Nee, :( had deze al gekregen hahaha;)

ik hoor alleen net wel op andere topics dat hij als hij rose is niet indroog is klopt dit?? 2v5 van kruidvat heb ik gedaan....

heb foto gemaakt,

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Kunnen jullie deze zien? hihi, beetje lastig op een avond goed licht vinden voor een foto8)

20. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    ik zie wel een licht streepje hoor!! maar kan niet zien of die roze of grijs is?? heb namelijk weleens gehoord dat de indrooglijntjes grijs zijn? ooh spannend!!

Deel Deze Pagina