Moon Kleine man is wakker, dus even broodje geven en dan naar de kv. Weet het niet of ze betrouwbaar zijn, kan er niks over vinden. Maar de streepjes die ik vorige maand had met sensitest dipsticks waren niet op de foto te nemen. Maar ja, het blijft gissen. Je hoeft het niet te zeggen toch dat je test? Die van mij weet niet eens dat ik al aan het testen ben haha. Oww...balen dat je nu toch buikpijn krijgt Hamis Ik ben gewoon bang dat ik straks blij ben met een dooie mus, snappie? Zit in de eerste officiele ronde. Maar dat maakt het niet minder vervelend voor nu hihi. Als ik evt. ongi word dan kan ik me er vast snel overheen zetten, maar nu is t ff vervelend.
Pfff...net dus getest...als ik heeeeeeeeeeeeeel goed kijk dan DENK ik iets te zien, maar ja...Was wel al binnen de 5 min en nu wordt het duidelijker zichtbaar zag ik net. Dat heb ik dan weer nooit eerder gehad met kv. Maar ik had al vanaf 11:15 niet meer geplast en de hele dag nog niet gedronken. Ben niet veel wijzer geworden dus. Maar zal wel negatief zijn dan???/ Toch wel een beetje depri nu even.
lottie morgenochtend nog een keer.. ik weet niet precies hoe het zit met die kv test, ik heb een aantal keer getest maar toen negatief.. misschien is het nog iets te vroeg..??
Je test voor NOD toch? Het kan heel goed dat je dan net te vroeg bent. Morgen nog een keertje proberen! En hard duimen
Bij ons zoontje testte ik 4 dagen voor nod al positief. Heel licht ook, maar wel duidelijk te zien. Dus weet niet of het zin heeft morgen weer te testen. Maar waarschijnlijk kan ik me toch weer niet in houden
Gimena Haha, dat mag jij mama Keek net en het is toch niet zichtbaarder, blijkbaar verkeerd gezien...huhhh hihi
Lottie, ik zeg FOTO! Mijn buikpijn heeft (nog) niet doorgezet...pfff...alleen nog wat bruinverlies. Wel weer minder dan vanmorgen . En ja, ik kan gewoon testen zonder het hem te vertellen. Hij vindt het ook niet erg als ik het doe, maar hij vindt het zonde van de testen en dat je mss te vroeg bent en het alsnog fout zou kunnen gaan. Ik wacht maar weer af. Ik ben benieuwd naar je foto. Ga je morgen weer testen? Maar als je een streepje ziet, dan zal ie er toch ook wel staan??
Zit nu in de auto dus kan even niet n foto plaatsen, maar je ziet echt niks op de foto. Ow haha die dingen kosten toch bijna niks, maar als je er zoveel doet zoals ik dan wel. Het is, als die er echt staat, een heeeeeeeel licht streepje...dus weet t nie meer. Jij houdt t ook spannend zeg!! Testen!!!! Haha
Je zit toch niet zelf achter het stuur, hè!? Want dan is het gevaarlijk dat ik nu weer een berichtje stuur . Ik vind het zelf ook spannend , wil ook weten wat er allemaal gebeurt van binnen. Ik had vandaag ook een paar keer een vlaag van misselijkheid...heel licht, maar toch. Grrrrr, wat is er aan de hand?!?! Is het streepje net zo breed en ook roze? Dan zal het wel hoor! En je zit nog voor je nod, dus dan kan het ook hè? Jij houdt het ook spannend...hihihi.
Gimena je bent n schat! Moon nee joh manlief reed! Ik zat er braaf naast. Oehhh misselijkheid! Samen testen dan morgen haha!? Ik twijfel wat k zal doen. De streep (als ie er al echt is) is even breed maar of ie roze is...zou t je niet kunnen zeggen moet echt inzoomen met m'n ogen
Lottie, ik zie een streepje hoor! haha..ik dacht eerst dat het een ovutest was...nou, je hebt echt een streep hoor!!
Ja, mezelf kennende zal ik morgen ook wel testen....hihi. Wel even afhankelijk van hoe mijn status dan is. Ik had gisteren trouwens niet met ochtendurine getest, dom weet ik . Maar denk nog steeds dat ik niet zwanger ben, hoor! Ik heb inmiddels ook lichte hoofdpijn erbij gekregen . En jij? Heb jij kwaaltjes? Ben benieuwd naar je kv test.