Zwanger en kids

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lemi, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik hoorde net dat sommige juist donkerder testen in de middag of avond..wilde ik niet weten haha;). Ik had met kv ook niet smorgens getest;) dan MOET je testen en dan doe je t ook:p.

Jah heb n beetje nekpijn wat k altijd voor m'n ongi krijg:(.
    Verder de hele avond steekjes in mijn bm gehad. Best felle steekjes!
    En behoorlijke lage rugpijn met vlagen. T/m vanmiddag continu. Heb k normaal alleen de eerste dag v ongi zo

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Euh, ben intussen naar de wc geweest en denk dat testen morgen niet meer nodig is :(. Was nu weer meer en zelfs best wel wat rood bloed erbij, dus denk dat het over en uit is.
    Irritant dat je niet zoveel wijzer wordt mbt innestelingsbloedingen. Hoeveel dagen, hoeveel bloed en vergelijkbaar met ongi??? Eén ding weet ik wel zeker en dat is dat het niet zo begonnen is (en nog steeds niet) zoals normaal.
    Typisch nu op 5 dec nega getest en 's avonds gekleurde afscheiding. Vorige cyclus 29 okt nega getest en 2 uur later gekleurde afscheiding....hmmm...ik zie een patroon.
    Nou ja, even wachten dus maar.
    Ik kom morgen weer spieken, dus verwacht natuurlijk wel een foto hè :)!

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hoe is het eigenlijk met je temp? Of temp je niet meer?

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ahhh balen!!!! Het is idd onduidelijk. Zeker als t normaal anders is! En je kan best gewoon ongi worden als je zwanger bent dus dat maakt t nog onzekerder. Helemaal nu het zo anders is bij je!

Temp is nog hoog. Maar zakt meestal 1-2 dagen voor
    m'n ongi. Ben benieuwd wat m'n temp morgen dus doet! Als die heel laag is ineens ga ik niet testen.

Pfff ligt er weer eens abnormaal hard te snurken:(

5. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Kleine of grote man?

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Haha de grote;) die kleine gelukkig nog niet:)

goedemorgen!
    Lekker geslapen? Net getempd en nog steeds hoog. Nu 13-14 dpo. Dacht eigenlijk 14, maar als k mijn temp zie weet ik t nie meer;). Smiddags is die nu steeds 37.7, maar dat zegt niks denk ik.
    Lig nog op bed, sliep pas weer laat. Kleine slaapt ook nog lekker, dus ik ben aan t twijfelen of ik ga testen of niet;)

hoe voel jij je vandaag?

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik keek ook na die 5 min want binnen 10 minuten aflezen staat er

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Lottie bewaar je ochtendurine en ga naar kruidvat , zo heb ik het ook gedaan en dan testen!!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Had gisteren al kv testen gehaald. Net getest en negatief;)

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

jammer meid!

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Morgen of overmorgen dus nod. Ben benieuwd

12. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Ahh, nee. Dat is balen, maar het zegt nog steeds niets hoor! Kan nog steeds :).
    Ik voelde me gisteravond niet zo lekker in mijn vel...verdrietig en dan de lichamelijke klachtjes. Buikpijn heeft uiteindelijk niet doorgezet en het donkerrode bloedverlies was gister toen ik naar bed ging wel minder. Vanmorgen ook (voornamelijk nog wat bruin) en net was het weer donkerrood en meer. Dus ik denk dat ik toch ongi ben :(. Heb ook niet getest. Ik kijk nog even wat de komende dagen gaan brengen en mss voor de zekerheid daarna nog eens een testje :p. Ik voel me nu trouwens wel weer wat misselijkachtig, dus vind het allemaal maar raar. Buikpijn kwam net heel even en is ook weer weg, dus :(.

Hoe voel jij je? Heb je normaal gesproken last van pms? Heb je het idee dat je ongi eraan komt? Ben nog steeds benieuwd, hoor! Mss maak jij idd 's middags meer hcg aan??

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jah het is gewoon zo stom! Ik voel me
    nu weer een beetje verdrietig:(. Je hebt nu in totaal best wat bloedverlies gehad toch dan? Wel raar dat het zo anders is.

Ik heb normaal altijd 2dagen voor ongi zware hoofd en nekpijn. Had gisteren lichte nekpijn en nu nog niks. Had gisteren ook
    amper gedronken en na het drinken trok de nekpijn weg. Maar ja...hopelijk ga ik niet meer testen. Haha net of ik
    er niks over te zeggen heb;)

14. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hihi...ik ken het. Net alsof de automatische piloot het van je over neemt :D.

Tja, valt op zich wel mee. Het is voornamelijk met afvegen. Alleen gisteren en van morgen wat meer. Ik krijg altijd buikpijn en soms ook rugpijn en moeie benen. Nu geen van allen. Het begint bij mij wel met bruinverlies, maar dan is het de eerste dag ook meteen wel meer en voor mij duidelijk dat het zo is en de buikpijn. De eerste paar dagen moet ik ook veel meer plassen....nu ook nog niet gehad. Zucht........

Ik heb ook vaak last van hoofdpijn of trekkende pijn in mijn nek als ik heel weinig drink. Waarom drink je zo weinig? Is niet goed voor je, hoor! Hoor wie het zegt....ik kan er ook wat van 8).

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik drink altijd erg slecht. Heb nooit dorst, alleen tijdens het eten. Maar dan denk ik "ik pak het zo wel", alleen heb ik dan al geen dorst meer. Ik drink soms pas om 19:00 voor t eerst! Dan komt manlief thuis en pakt wat drinken en dan bedenk ik me pas dat ik nog niks heb gepakt! Ga zo gelijk m'n eerste drankje nemen!!! Haha.

Ik moet trouwens ook altijd veel meer plassen na m'n eisprong tot nod! Nu helemaal niet! Maar ja blijkbaar is t nog steeds elke keer anders. Ik voel me niet overduidelijk
    zwanger iig. Dus zal toch wel ongi worden denk ik

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hihi...ik ga ook maar eens wat drinken pakken. Is o.a. beter voor de stoelgang.
    Ik pak zelf ook weinig en mijn vriend drinkt juist heel veel. Dus als hij thuiskomt, pakt hij drinken en meestal ook voor mij. Dit doet hij dan zowat de hele avond...wat een schat.

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Die van mij ook haha. Maar eerst zegt ie dan nog ff dat ik beter voor
    mezelf moet zorgen;)

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Precies :D! Daar drink ik op! Heb een extra groot glas gepakt...haha.
    Grappig te constateren dat die mannen allemaal hetzelfde zijn.

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja haha. Ik heb ondertussen pas n half glas melk op. Drink snel de rest op;).

Ben nu weer aant googlen op "1 dag voor nod negatief met kv en toch zwanger" haha verslavend. Maarja je wilt zo graag!

20. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Ja, begrijp ik helemaal. Dat doe ik met innestelingsbloeding. Wat zijn de kenmerken en hoe lang duurt dat en wat voor bloed etc etc.
    Idd je hoopt nog steeds dat....mss wel tegen beter weten in, maar ja.

Deel Deze Pagina