Zwanger en kids

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lemi, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hoe is het met je?

Ik ben nog niet ongi geworden. Vaaag!! Dan is m'n ei dus niet de 26e of 27e geweest...want zwanger ben ik vast niet. Maar huh...m'n ei moet de 27wel zijn geweest uiterlijk. Nou ja zal morgen wel ongi worden dan...

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Bij mij is het over en uit. Gisteren werd het meer bloed en vannacht heeft het doorgezet....helaas :(.
    Jij nog niet ongi...hmmm...ook niet meer getest dan? Ik zou me niet kunnen bedwingen, hoor ;)!
    Ga je nog een testje doen?

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ahh balen zeg:(. Hopelijk volgende ronde normale ovutesten en dan lekker zwanger!!

Nee nog niet ongi! Normaal wel netjes 14 dagen na ei! M'n hartje klopt abnormaal snel, voelt heel naar. Ben niet zenuwachtig, lig gewoon op de bank. Geen idee waardoor. Ik heb voor het eerst sinds 5 dagen niet getest vandaag haha. Wil morgen ook niet testen. Dacht dat ik echt wel ongi zou worden vandaag! Nog steeds veel
    waterige afscheiding...

4. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Oeee spannend dus! Heb je mss koffie gedronken of laat gegeten? Dat je daardoor zo'n snelle hartslag hebt??
    Waterige afscheiding is ook een zw.symptoom (blijkt) dus ben benieuwd....Jij bent gewoon zwanger, hoor ;)!
    Ik kruip maar eens ver weg onder mijn dekbedje....merk dat ik toch best verdrietig ben en er meer last van heb dan bij de vorige rondes :(.
    Ik hoop dat mijn pendels voor dec uit gaan komen. Moet ik natuurlijk niet zo'n laat eitje hebben deze keer......we gaan het zien.

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nee, drink geen koffie en heb alleen caffeine vrije Cola gedronken;). Het is ondertussen weer wat minder:).
    Als ik zwanger was had ik toch gisteren wel posi moeten testen heb ik t idee.
    Ahw snap je gevoel heel goed, dat zal ik
    ben k bang snel ook weer even voelen.. Bij ons zoontje was het trouwens juist raak in de ronde waarbij m'n ei t langst op zich liet wachten;).
    Dikke knuf!!

Ben benieuwd of ik morgen wakker wordt met de ongi op bezoek...
    Slaap lekker!

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik heb idd heel erg veel last van waterige afschijding :S als dat bij jou ook zo is ben je zwanger:D:D

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hamis
    haha niet te vroeg juichen:p wel lief van je dat je zo enthousiast reageert hoor:).

Hier
    temp is met 0,2 graden gezakt dus zal toch gewoon ongi worden;). Bleh toch weer n lange cyclus dus

8. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hee Lottie,

Bedankt voor je knuffel :D! Je temp gezakt...hmm...het zal toch niet?? Ik heb wel gelezen dat je altijd moet tempen na hetzelfde aantal uur geslapen te hebben en 's ochtends natuurlijk voor het opstaan. Maar dat weet je wel ;)! Heb je mss iets korter of langer geslapen dan de andere dagen??
    Ik vind het trouwens wel knap van je dat je vaak zo laat nog berichtjes plaats en zo vroeg weer uit de veren bent. Ook nog met een kleintje....pffff. RESPECT!
    Ik vroeg me eigenlijk nog af wat je precies voor werk doet, heb namelijk een keer voorbij zien komen dat je een parfum op post moest doen....hihi.
    Goed, ik ben nog een beetje lui...moet nog gaan douchen. Ga ik eerst maar eens doen...haha.
    Ga je een test doen vandaag? Of ben je van plan het af te wachten?

liefs,
    Moon

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@ Lottie ik geloof niet zo in dat tempen maar doe je dat rectaal of onder de arm?

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    Wist ik inderdaad ja:). Maar al temp ik niet op hetzelfde tijdstip dan kan je bij mij gelukkig alsnog duidelijk een tempdaling zien rond nod! En het klopte weer, want ben gelijk vanmiddag ongi geworden! Nog wel weinig en heb nog geen buikpijn, maar het was wel donkerrood, dus gewoon over. Weer een lange cyclus, 34 dagen. Maar ja, hij is wel eens langer geweest;). Ben sinds 18 nov gestopt met bv, dus misschien deze cyclus korter?? Want nu vanaf het begin vd cyclus zonder borstvoeding. Ben benieuwd.

Lief berichtje. Weet je wat het is? Ik slaap heel slecht;). Ik MOET vaak van mezelf alles terug lezen in meerdere topics en pieker ook erg veel. Ik kan dus vaak niet in slaap komen en dan zit ik maar weer op zp;). Gelukkig een zoontje die al vanaf het begin onwijs goed slaapt, dus voor hem hoef ik er niet uit. Soms alleen voor een nachtmerrie, maar dan hou ik m even tegen me aan en dan leg ik m weer slapend terug:).

Ik ben normaal gesproken apothekersassistente haha, maar mn contract werd niet verlengd na mijn zwangerschapsverlof en doordat er op dat moment zoveel tegen zat maar even thuis gebleven. Wilde wel iets doen en ben toen via een vriendin begonnen met parfum verkopen!

Hamis
    Haha, er valt niks te geloven aan tempen, want het is gewoon een feit dat je temperatuur veranderd na je eisprong:p. Zo zie je maar, mijn temp daalde vanmorgen en vanmiddag werd ik ongesteld:D.Tempen om optijd te klussen werkt vaak niet omdat je temp pas 1-2 dagen na je ei stijgt, maar achteraf kan je wel zien of je ei is geweest. Dat is wel prettig. Ik temp rectaal, want onder je oksel is dan idd weer niet betrouwbaar:)

11. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Lottie een knuffel van mij :)! Gaan we samen de volgende ronde in :).
    O dat is wel vervelend dat ze je contract niet verlengd hebben. Maar het klinkt wel leuk wat je nu voor werk doet. En het verdient ook wel lekker zo te horen (denk ik)...hihi...ik ben niet commercieel ingesteld (denk ik). Ik ben parttime werkzaam als financieel administratief medewerker en zoek er eigenlijk nog wat bij, maar ja...dat blijft lastig.
    Het is ook vervelend dat je slecht slaapt en zoveel piekert. Waarom pieker je zoveel? Ik (nou ja, wij) ga(an) veel te laat naar bed en ik kan dan 's ochtends niet opstaan...echt zo vervelend daar moet gewoon verandering in komen....grrr. Ik krijg mijn vriend nooit mee naar boven...hahaha.

liefs,
    Moon

Deel Deze Pagina