Ok let op ingewikkeld verhaal haha....ik heb vrij vroeg getest, 6 dagen voor nod. Ik heb de 123 thuistesten. Nu haal ik het omhulsel na testen weg. Dan zie je: 1 ministreepje aan het begin (eerste stuk bestaat uit twee lagen, hierna eindigt het met zo ministreepje) teststreep controle streep. Wat er gebeurde: controle streep donker, alleen ben met mijn vinger gaan wrijven omdat het nog beetje nat was van urine. Hierdoor verkleurde de teststreep dus wel. Heb ik het eerste kleine lijntje uitgeveegd naar de teststreep?
Ik heb helaas geen ervaring met deze soort testen. Misschien kun je morgen de 2v5 testen van de kruidvat halen en het daar eens mee proberen
Daarom alleen urine er op .. test niet uit elkaar halen .. voorkomt verwarring idd morgen even een kruitvat 2v5 doen
Heb het van frustratie in de prullenbak gegooid dus geen foto..haha Morgen maar eens de kruidvat test doen, meet die ook al zo vroeg met hcg? Maar wat ik me dus afvraag, wat zit er in de teststreep? Meet dit alleen hcg of kan hij dus ook de vloeistof van de andere strepen overnemen......anders is het wel raar dat hij toch kleurt. Maar ik wacht gewoon geduldig tot morgen (hahaha......dag duurt lang )
Inderdaad, probeer ze niet uit elkaar te halen. Als je zwanger bent test je ook zonder fratsen positief Of gewoon nog even wachten tot je NOD maar dat moet jezelf weten (er zijn weinig testen die al zo snel HCG meten nl.) laat je weten hoe het afloopt?