Zwanger en kijken bij opgebaarde overledene

Discussion in 'Gezondheid' started by kiwie, Mar 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beep

Beep Bekend lid

Sep 26, 2007
    505
    1
    18
    Mijn vader is een maand voor mijn bevalling overleden :cry: Hij is toen bij mijn moeder thuis opgebaard, waar ik constant bij ben geweest. Heb hem ook gewoon aangeraakt enzo. Het kan echt absoluut geen kwaad hoor. Heb nu een hele lieve, rustige en gezonde dochter. Maar ik vind het wel heel erg moeilijk dat mijn vader haar nooit heeft kunnen zien en vast kunnen houden. Hij werd voor het eerst opa en was daar onwijs blij mee. Hij wou ook echt volhouden totdat de baby er was. Helaas (net) niet gelukt.......

2. kiwie

kiwie Lid

Mar 2, 2009
    11
    0
    0
    Dank jullie wel voor alle reacties!
    Ik ben inmiddels twee keer gaan kijken, zaterdagavond en vanavond.
    Ik dacht eerlijk gezegd ook dat het een fabel zou zijn, of wellicht vanwege emotionele redenen of bijgeloof. Maar ik wilde het toch even checken voor alle zekerheid. Ben helemaal gerustgesteld!

3. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

Feb 24, 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Mijn schoonmoeder overleed toen ik 25 weken zwanger was. Ik mocht wel bij haar kijken, maar haar niet aanraken, maar dat was i.v.m. de chemo die ze had gehad vlak voordat ze overleed.

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Mijn vader is overleden toen ik 16 weken zwanger was van manolito en ben toen ook gewoon gaan kijken

En ook ikke was natuurlijk heel emotioneel.

Maar ook mijn zoontje is helemaal gezond hoor, ook wij hebben er niks aan overgehouden.

ook ik moet er niet aandenken dat ik niet geweet zou zijn.

5. melanie88

melanie88 Lid

Feb 4, 2009
    57
    0
    0
    Daar heb ik nog nooit van gehoord. Mijn oma is in oktober overleden en ik was nog niet zo lang zwanger maar ik heb haar aangekleed toen ze was overleden. Denk dat t gewoon weer zo'n fabeltje is hoor.

6. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Och joh!
    Mijn moeder dacht bv dat je kon merken of je zwanger was door het rollen op je buik op bed
    Als je meer wiebelde dan normaal dan was je zwanger hihi

Grapjassen waren ze vroeger niet?
    Gelukkig hebben we nu nieuwe medium's TV,boeken en internet!

7. mama aes

mama aes Bekend lid

Dec 10, 2005
    684
    16
    18
    had ik echt nog nooit vn gehoord moet via mijn werk regelmatig mensen afleggen(werk in de zorg) dit heb ik altijd gewoon gedan ook tijdens mijn zwangerschap.
    Als het voor de eerste 4 maand was werd ik wel misselijk moet ik zeggen (maar dat werd ik bijna van alles)

8. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

Jun 18, 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Maakt niets uit, ik werk zelf in de verpleging en heb tijdens mijn zwangerschap 3 overleden patienten verzorgd.

Share This Page