Ik ben 17 weken zwanger en we hebben net een huisje waar nog geschuurt móet worden.. en gaat om een huisje uit 1954 dus waarschijnlijk zit er nog verf op op terpetine basis. Mijn vraag is, mag ik ook wat schuren met in ieder geval een mondkapje op?
ik ben ook aan het schuren en verven geweest afgelopen weken, ook met dingen op terpetinebasis. Gewoon goed luchten!
hier moest de kinderkamer nog geverfd worden de vorige zwangerschap. Heb ik ook geholpen. Idd zorgen voor goede ventilatie
Kan geen kwaad ook ook niet zwanger is een mondkapje en stofbril aan te raden alleen met asbest even uitkijken, als dat nog ergens zit zou ik niet in de buurt blijven
Mijn vriend is nu onze oude slaapkamer aan het schilderen en nja de woonkamer zit er direct aan vast (we hebben alleen maar woon- en 1 slaapkamer).. En nja ik heb gewoon de ramen lekker wijd open en verder ruik ik het nauwelijks.. Mondkapje op.. lekker de ramen open en veel succes gewenst!
Super! Bedankt dames. Ben vandaag lekker aan het schuren geweest. 2 mondkapjes gehaald, 1 voor mij en 1 voor mn partner.. partner was eigenwijs en die snuit nu grijzig stof haha. Toch wel handig zown kapje!