hoi hoi, ik heb het geluk gehad om tijdens mijn eerste zwangerschap een soort van joggingbroek te hebben gevonden die ooontzeeettend meerekte en deze kon ik dus de hele zwangerschap aan, zonder dat het een slobber-tent werd. deze keer had ik er weer een gekocht, die na een week of 4 alweer te strak zat.. heel hoog optrekken tot onder mijn borsten of juist heel laag dragen, zeg maar onder mijn buik, zit totaal niet lekker en knelt. gelukkig zag ik gisteren in een folder van een duitse keten (geel en blauw logo) dat ze speciale zwangerschapsbroeken hadden, voor nog geen 10 euro! ik heb er vandaag 1 gehaald en deze zit SUPER! misschien hebben jullie nog tips? ik wil geen dure broek kopen voor een relatief korte periode. met 15 euro moet het wel ophouden...
Ik heb nog steeds (nu 34 weken) de pyamabroek van mijn vriend aan, van de H&M, zit prima! Hij is een stuk te groot voor mij, maar ook weer niet TE, elastiek aan de bovenkant, niet te strak, echt super! Gewoon zo'n dunne katoenen broek is het, ik weet niet precies wat ze kosten, maar volgens mij niet veel.
ja voor 12 euro bij de hema 2 'pyamabroeken' gekocht met een hoge omslagband, dus tot over de buik! Zijn geen positiebroeken, maar pas er nog ruim in! Zit zelfs prettiger als mijn prenatal joggingbroek van 20 euro
Ik heb ook twee pyama (jogging) broeken van de Hema, ook met een brede band. Ik had al vrij snel best een flinke buik, maar zitten ook nu nog heerlijk! Waren bij mij toendertijd in de aanbieding voor 10,00. Die uit Duitsland heb ik gisteren ook gezien. Heb de buikbanden meegenomen haha. Omdat ik de broeken van de Hema heb, zag ik het nut niet in ze te kopen.
Ze hebben nou huisbroeken, speciaal voor de zwangerschap in de aanbieding bij de Lidl. Volgens mij een tientje.. Gr. Carlien
ik heb in de zwangerschap van mijn zoon nu 2 en een half een jogging broek bij de tacco gekocht, en die zat toen heerlijk en nu heb ik hem alweer aan. hij is helemaalnog niet versleten terwijl ik hen nu al bijna 3 jaar dagelijks savonds draag. ik kan geen gewone zwangerschaps broek meer aan hebben die doen zo zeer in de buik.
Ik heb laatst 2 soort trainingsbroeken gekocht bij de wibra, grijs met een zwarte streep aan de zijkant...8 euro per stuk, en ze zitten nog steeds erg lekker
Hema heeft een zwangerschapsjoggingbroek. In het zwart en in het grijs. 19.95. Dat ding zit echt heeeeerlijk. Hij heeft niet zo'n hele hoge band die onder je tieten in je vel zit te snijden En hij zit er nog fatsoenlijk uit om even een boodschap in te kunnen doen. Ik draag hem het liefst de hele dag... en elke dag.