Rare zwangerschaps acties

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door VrouwtjeRomy, 16 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Mijn vent werkt in de electronica en daar werken maar 2 meiden verder alleen mannen. Ik ben echt totaal niet jaloers aangelegd maar toen hij vanmorgen voor de zoveelste keer vertelde hoe GEWELDIG mevrouwtje achter de kassa wel niet was (op een leuke manier dan, t is ook een tof wijf haha heb zelf ook met haar gewerkt) zei ik als geintje dat ik liever heb dat hij maar ander werk zoekt omdat ik hier nogal jaloers van word. Maarja achter elk geintje zit de waarheid heb ik geleerd en ook achter deze want ik werd nogal zat van dat opgehemel van haar... Ze is zo grappig zo kinky zo geweldig ze werkt zo hard enz enz enz. t is allemaal al 100 keer langs gekomen hier.

Nu is het helemaal geen aantrekkelijke vrouw maar gewoon ECHT een tof wijf ik ben het totaal met hem eens (op dat kinky na haha) maar ik werd het echt zat. En toen hij ook nog eens vroeg of hij eens op mn hyves mocht kijken (hij zit NOOIT op hyves, dus dit was de 1e keer in zn leven dat hij hyves opstartte) en ik dacht dat hij een van zn vrienden wilde opzoeken omdat ik ze allemaal op hyves heb, zocht hij dus ALLEEN haar op. "oh ze heeft wel een foute profielfoto hoor" nou ik ben boos gaan douchen. Hij snapte er helemaal niets van.

Onder de douche kwam er een luid gesnik vandaan dat ik het zat was en ik me woest onaantrekkelijk vond met mn dikke pens en misschien wel striae krijg en dan NOOIT meer een mooie buik heb, dat ik vreselijke grote zwembandjes heb ik niet kinky kan zijn omdat mn buik in de weg zit tijdens de sex ik overal pukkels krijg, mn haar piekerig word en ALLES VRESELIJK IS!!!!!

Hij moest allang naar zn werk toe maar wilde mij natuurlijk niet zo achterlaten in de douche dus hij heeft maar een krukje gepakt heeft het allemaal aangehoord zn excuses aangeboden en gezegd dat ik echt zn enige ben en hij het helemaal niet zo bedoeld had en dat hij nu echt naar zn werk moest (hij stond al een half uur te luisteren naar mn gebrul dus hij was al flink te laat).

Ik werd luid snikkend achter gelaten en toen ik de deur hoorde dacht ik bij mezelf... waar snik ik nu in hemelsnaam om...

het sloeg echt WERKELIJK nergens om hahaha ja als je het zo leest lijkt het wel alsof ik redelijk was maar ze is een gezamelijke collega geweest en nog een gezamelijke vriendin en ze is echt een lieverd en hij praat altijd eigenlijk zo over haar maar het heeft me nooit iets gedaan omdat ik weet hoe hij is en hoe zij is dus heb geen enkele reden om jaloers te zijn maarja dan heb je van die zwangerschaps buien waarop je je alles aantrekt hahaha.

ik stond echt beduust onder de douche met een glazige blik in mn ogen... waarom huil ik ookalweer??? geeeen idee....

Dus mn vent kwam net thuis en snelde meteen naar me toe omdat zn batterij ook nogeens leeg was vandaag en we elkaar niet konden bereiken. "sorry liefje mn telefoon was leeg heb je me nog gebeld?"
    ik: "ehm nee was erg druk vandaag met dat disneyfeest van het kdv, hoezo moet ik je bellen dan?"
    hij: "omdat je zo overstuur was vanmorgen en ik het echt niet zo bedoelde je bent zo belangrijk voor me en ik vind je echt prachtig als je zwanger bent, je bent echt een plaatje!"
    ik heel nuchter: "ah ik ben gewoon zwanger, heb totaal geen idee waarom ik zo deed... sorry"

hij stond me echt aan te kijken alsof ik een ingewikkelde som opnoemde...

WHAHAHAHAHAHAHAHA

hebben jullie ook van die bizarre momenten gehad in je zwangerschap vol hormonen dat je gewoon totaaaal raar bezig was?

2. tulip

tulip Niet meer actief

o ja hoor, genoeg van die momenten waarop ik dacht: jezus, wat ben jij een trut nu.;)

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ah wat een lief verhaal :D

4. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    haha ja herken het wel.. verschrikkelijk was ik af en toe.
    nu nog trouwens ;)

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    whaha mooi verhaal!

en ja herken het wel, heb ook wel eens zitten janken, vraagt mn vriend wat er is en ik: ja geen idee eingelijk whaha:D

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    verplaatst naar 'zwangerschap'

7. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahaha, m'n mannetje en ik hebben smakelijk om je verhaal gelachen! Vooral ook omdat het zo herkenbaar is!:D

8. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

ja ach als ik dan op mn rug op bed lig met mn hand op mn buik lijkt het wel alsof hij "kopjes" geeft tegen mn hand zo zit hij te kroelen tegen mn hand haha. Dat maakt het allemaal weer waardig! inclusief striae van mn tenen tot mn voorhoofd!

Deel Deze Pagina