Wie kent dit??? Ik heb sinds een paar dagen dat ik begin te kokhalzen als ik iets vies ruik of er alleen al aan denk!!! Had het al wel een tijdje met tandenpoetsen maar nu dus ook tussendoor zeg maar. Ben verder de zwangerschap niet misselijk (nu 19 weken). Zie op internet dat het te maken heeft met je hormoon huishouding. Gelukkig hoef ik niet over te geven maar vervelend is het wel. Ben benieuwd wie er nog meer last van heeft en wat doe je eraan..
Haha herkenbaar! En heel irritant! Ik werk in de thuiszorg en kom niet altijd in schone huizen om mensen te verzorgen en zit behoorlijk vaak te kokhalzen en echt kippenvel ervan en tranen in mijn ogen. Gelukkig hoef ik niet over te geven. Vorige week moest ik zelfs een collega bellen om de zooi op te ruimen bij een client die niet zulke smakelijke kado's voor mij achter gelaten had Anders was ik echt gaan overgeven. tips heb ik niet
Hier ook de hele dag kokhalzen.. ook in de supermarkt!! ramp is dat. neemt nu ietsjeee af maar nog steeds veel last van. Ik heb ook geen tips Sterkte.
Ohh, wat vervelend voor je zeg. Ik heb tot nu toe het geluk gehad dat het mij thuis overkwam en ik direct op de bank kon duiken en ff plat kon gaan liggen. En idd de tranen rollen je over je wangen. Het duurt gelukkig ook maar een paar seconden maar erg irritant is het zeker. Heb wel gelezen dat je een snoepje in de mond kan doen wat er tegen helpt maar ja, als ik aan kokhalzen ben ren ik niet direct naar de snoeppot . Maar ik denk niet dat ik mag klagen als de hele zwangerschap tot nu toe goed verloopt.
ik heb het ook een tijd gehad. bij bepaalde geurtjes maar ook inderdaad bij het tandenpoetsen. op een gegeven moment hoefde ik maar naar m'n tandenborstel te kijken en dan ging ik al bijna over m'n nek ik werk ook in de thuiszorg en ging daar ook regelmatig bijna over m'n nek. en gewoon om dingen waar ik normaal geen problemen mee had. bijv. bij het insmeren van een been met exzeem. alleen het gevoel al van m'n hand die over die losse velletjes heen ging. brrrr, ging echt bijna over m'n nek.
Ik heb het tot 4 maandjes gehad kokhalsde echt bij van alles de hele dag door en gaf ook over. Het enige wat ik ertegen kon doen was bij sommige dingen die ik in huis deed gewoon even een sjaaltje om me hoofd zodat ik wat minder rook en zoveel mogelijk vermijden wat me lied kokhalsen, veel meer kan je erniet aan doen vrees ik. Nu heb ik het ook inmiddels weer afentoe.