Is het een jongen of is het een meisje?!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Karina, 12 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karina

    Karina Fanatiek lid

    31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Is het geen leuk idee, om een poll te maken over of het een zoon of een dochter wordt?!? Gewoon wat je gevoel zegt! Ik weet alleen niet zo goed hoe dus als er animo is, kan ik er altijd naar kijken hoe ik het kan aanpakken!!!
     
  2. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :D hoi,ik denkdus dat t n meisje word,want ik heb n hele andere zwangerschap als bij mn zoontje,daar heb ik 3 maanden van gespuugd,en heel moe,en nu heb ik nergens geen last van ben fit en niet misselijk dus :(: gr sophietje
     
  3. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik heb de hele zwangerschap het gevoel gehad dat het een meisje was, mijn partner en bijna iedereen in mijn omgeving trouwens ook, en het klopt ook nog!!
     
  4. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    hoi ik heb al 2 meiden dus nu een jongen ;) al zegt mn gevoel dat het weer een meisje word :D
     
  5. CVB

    CVB Actief lid

    11 nov 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Ik denk een jongen, als ik naar mijn buik kijk heb ik een jongensvorm. Voor iedereen is dit verschillend hoor maar voor mij is dat een puntbuik ( vanaf boven gezien dus) en bij een meisje draag ik het rond.
    Ik heb 2 jongens en een meid en het verschil was voor mij duidelijk.
    Maar desalnietemin hoop ik ook stiekum dat ik me vergis omdat 2 om 2 een mooi evenwicht zal zijn. Op de echo konden ze het niet zien omdat het kind op de zij lag dus zal ik toch moeten wachten tot de bevalling.
     
  6. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    als ik mn zwangerschap nu bekijk zou ik zeggen een meid, maar ik denk toch dat het een jongen wordt.
     
  7. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik dacht de hele tijd een meisje, maar het is dus overduidelijk een jongen!!! :D
     
  8. mijn gevoel zegt een meisje.
    waarom weet ik niet. :)
     
  9. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    M'n gevoel zegt een meisje omdat deze zwangerschap totaal anders is dan de eerste en dat was een jongen.
    Maar ik hoor ook genoeg verhalen van moeders dat dit helemaal niet zo hoeft te zijn.

    Heb niet het idee dat ik nu anders ga dragen als bij de 1e maar ook dat schijnt niet alles te zeggen.

    Dus we wachten maar af.

    Sillt
     
  10. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    sape en ik hadden beide het gevoel dat het een meisje werd, en voila!! It's a girl!
     
  11. Niet meer actief

    Ik had bij me dochter echt een voorgevoel dat het een meisje werd en nu heb ik dat dus helemaal niet geen enkel gevoel dus ik heb echt geen idee dit keer
     
  12. Niet meer actief

    Wij hadden vanaf het begin al het gevoel dat het een meisje is... Gewoon puur een gevoel... Ik heb wel ff anders gedacht hoor, maar dat was nergens voor nodig.... want het was juist!
     
  13. Kaatje28

    Kaatje28 Lid

    24 nov 2005
    76
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Halllo,

    Denk dat het een jongen wordt. Men heeft 2x gepedelt en allebei voor een jongen.
    Groetjes Kaatje
     
  14. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Vanaf het begin zegt mijn gevoel een Jongen. Ik dacht ook zeker te weten dat mijn zus (ook zwanger) een meisje zou krijgen, ze heeft een vwpunctie gehad en blijkt een jongen en nu begin ik toch te twijfelen.

    We zullen zien......

    gr. cassandra
     
  15. Eyrah

    Eyrah Lid

    10 jan 2006
    87
    0
    0
    enschede
    Ik dacht aan een jongetje en bij de echo bleek het ook echt een overduidelijk jongetje :D

    Had een meisje ook wel erg leuk gevonden trouwens want ik heb nu 3 jongens en 2 meiden dus wegens het evenwicht ;) hahah


    Maar de 2 jongste zijn 2 meiden dus nu weer een kereltje heeft ook weer heel wat leuks :)

    Ik geniet sowieso heel erg van alles want dit is echt heus waar mn laatste beepje hihi
     
  16. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik denk(en mn vriend ook) dat we een knulletje gaan krijgen.
    vraag me niet waarom we dat denken maar het is enkel het gevoel zeg maar!
     
  17. brennied

    brennied Fanatiek lid

    10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Wij denken dat we een jongetje zullen krijgen.....waarom weten we niet maar dat is ons gevoel! We zullen zien.... :D
     
  18. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    ik zelf heb steeds geen gevoel erbij gehad wat het ging worden aleen de laatste weken omdat ik hem zo veel voelde trappen dacht ik het moet een jongen zijn,en klopt ook het is een jongen,mijn zus ook zwanger denkt ook dat het een jongen word,maar ik denk een meisje we zullen zien spannend.
    groetjes jacky
     
  19. Yoda

    Yoda Lid

    7 apr 2006
    32
    0
    0
    Maastricht
    Hoi, denken jullie dat die chinese geslachtskalender klopt??? Daar zie ik nl. staan dat wij een zoon verwachten.. wat is dat pendelen eigenlijk???? Kan iemand me dat uitleggen??
     
  20. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Ik denk dat we een jongetje krijgen, waarom weet ik niet, is een gevoel.
     

Deel Deze Pagina