Weet niet of ik het hier moet plaatsen eigenlijk maar dan wordt het wel verplaatst als het fout staat Ik vind die buikbanden met teksten zo ontzettend leuk om te zien en wil dat ook wel erg graag, nu ben ik echt iemand die van tweedehands koopjes houdt met kleding (geen ondergoed of zo!), nu vraag ik me af welke maat ik dan moet hebben in zo'n buikband? Moet ik dan gewoon mijn truimaat aanhouden? Die is namelijk maat L.
Ik heb nog wel een buikband voor je met tekst. Nooit aangehad. Mag je hebben als je enkel de verzendkosten betaald.
Ik heb er pas geleden een paar gekocht. Ik heb mijn broekmaat (maar 40/42) besteld en die passen prima.
De maten zijn vaak vrij ruim genomen met die buikbanden. Je moet ze gewoon in je eigen maat bestellen. Ik heb toen ik 12wk zwanger was ook vast wat banden gekocht in maat 32-36 geloof ik (normale maat is 34). Toen droeg ik ze vooral onder mn kleding, als mn shirtjes net te kort waren. Nu draag ik ze ook als bovenkleding en ze passen nog steeds goed, nu ik inmiddels een echte buik heb Die banden rekken behoorlijk mee iig.
Ja hoor, ik vind ze prima zitten. Alleen de tekst zit soms niet helemaal op je buik, maar net iets daaronder.
Ik heb net 6 buikbanden gekocht voor 15 euro, allemaal praktisch nieuw met leuke teksten en in allemaal vrolijke kleurtjes, ben er helemaal gelukkig mee! Kan niet wachten totdat ik ze binnen heb
Ik heb gisteren een bestekd bij dr wehkamp van maat s/m maar deze is aan de bovenkant bij mij veel te wijd. heb normaal ook maat m.
Ik draag normaal maat L, zit op 40/42 en heb nu bewust maat M besteld zodat de kans is dat ze beter zitten, ze rekken toch mee. Misschien groei je er nog in?