Ik was benieuwd of er ook zwangere vrouwen helemaal geen symtomen hadden? terwijl je toch zwanger was..
Daar is al een topic over: Geen symptomen voor NOD o.i.d. Staat ook bij dit onderwerp topic. Maar, om je vraag te beantwoorden: Ja er zijn zat vrouwen die niets gevoeld hebben bij de 1e vier a vijf weken van de zwangerschap, maar dat pas later kwam. Ik persoonlijk ken ook mensen die totaal nergens last van hadden gedurende hele zwangerschap op paar kwaaltjes na o.a. moe en borstenpijn
ik had nergens last van. Pas na 5 weken werden mijn borsten gevoelig en met 6 weken een beetje misselijk. That is it! Tot nu toe dan he?!
Ik heb ook eigenlijk nergens last van. was ook zeer verbaasd dat ik zwanger was. andere maanden had ik wel symptomen en was ik t niet. zit in je koppie denk ik. heb alleen een beetje opgezette buik. en af en toe wat steekjes in mn buik en wat rommelingen..
ik ben 9 weekjes zwanger en heb egt nergens last van; Niet moe dan anders, niet misselijk niet ziek. is dit wel normaal , of kan het ng allemaal komen ?
Ik heb ook nergens last van. Het is raar want het voelt aan alsof ik helemaal niet zwanger ben en dat baart me soms wel een wat zorgen... Toch ben ik het volgens de HA en mijn bloedresultaat en het uitblijven van de ongi... hahaha. Nu ik denk dat die symptomen zeker nog wel zullen komen...
hahahahah ja Nanske egt , percies dat ik niet zwanger ben maar tog ben ik het zoals jij al zei! maar mss mogen we wel blij zn dat we die kwaaltjes nog niet hebben ,
Hier nog iemand die nergens last van heeft. Ik werd gisteren een beetje misselijk maar dat mocht geen naam hebben. Begon gewoon een beetje te twijfelen want ik ging er eigenlijk vanuit dat er iedereen kwaaltjes zou hebben of dat je je in iedergeval anders zou voelen.
Hey Silviaatje, raar hé? Wanneer moet jij voor de eerste keer naar de gynecoloog? Op 12 weken? Of mag je vroeger? Toen ik belde voor een afspraak mocht ik pas begin feb gaan, maar ik vond dat nog zo lang. Heb nu een nieuwe afspraak gemaakt en mag 15 jan al eens gaan.. wil gewoon het hartje eens horen, om me gerust te stellen...
pffff herkenbaar, ben nu 7 weken maar heb zo weinig last van dingen, alleen wat snel buiten adem en heel veeel dorst maar verder....pffff nog een goeie week en dan de echo...kan echt niet wachten liefs Marina
Hey Marina, dan mag jij toch ook vroeger dan 12 weken gaan voor eerste echo? Leuk he? Voor mij mogen de dagen vliegen hoor. Was het maar al februari, dan heb ik tenminste een beetje meer zekerheid, want de schrik zit er toch een beetje in... als je leest bij hoeveel vrouwen het kan verkeerd gaan... Aftellen maar!
Ja dat klopt maar dat is vooral omdat het via IVF is gegaan, als de echo in het ziekenhuis volgende week laat zien dat alles oke is, mag ik naar de verloskundige gaan en dan zullen we rond de 12 weken nog s een echo krijgen voor de nekplooimeting (als ik het allemaal goed begrepen heb hoor )
leuk dit te lezen heb ook eigenlijk nergens last van, dus soms denk ik wel is ben ik het echt wel hihi. ik ga morgen maar even bellen, want heb im sep een mk gehad, en mocht dus de volgende keer met 6 weken al komen. hopelijk blijven de kwaaltjes ook weg, maarja aan de ene kant horen ze der ook wel weer bij.
Hoi Nanske, Ik mag de 12e voor het eerst naar de VK, spannend he? Eerst maandag 29 dec. naar de gynaecoloog voor een inwendige echo ivm een eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ben zo zenuwwachtig en benieuwd of het vruchtje op de goede plek zit. XXX Miranda
Ondanks ik al een paar x heb gedroomd over positieve test en zwanger zijn.... 1 dag jeuk aan mijn tepel.... nog niets. Maarrrr ik kan pas over 7 dagen testen. De vorige x allerlei kwaaltjes en toen niet zwanger..... dus? Groetjes Cynthia
ja hier ook 1 die tot nu toe niks voelt, alleen de griep te pakken. hopende dat het wel komt. gr kreeft
hallo! ik ben nu 7 weken zwanger, maar totaal geen symptonen. dacht vorige week ff dat ik last kreeg van mn tepels, maar als ik niet wist dat ik zwanger was, was het me niet opgevallen. heb daardoor soms ook twijfels of ik wel écht zwanger ben.. als alles goed gaat hebben wij op 15 januari de eerste afspraak bij de verloskundige. ik denk dat ik pas daarna écht kan geloven dat we zwanger zijn....
Hier ook totaal geen symptomen. De symptomen die ik heb lijken op die van een aankomende ongi (humeurig, zeurderige eierstokken en baarmoeder) Ik heb geen strakke borsten of misselijk (misschien is het daar te vroeg voor)
ik heb eigenlijk nog helemaal nergens last van gehad. het is dat de test echt positief zei,anders geloofde ik het niet eens haha. iedereen zegt dat ik er zo goed uitzie en straal.ja ik voel me ook super!