Ik zie dat heel veel commodes die je kan kopen bij bv de neckermann en ikea kunt kopen niet aan de eisen voldoen. Dan heb ik het over de hoogte van minimaal 90 cm en diepte van minimaal 55 cm. Hoe erg is dit? Kan een kraamverzorgende hierom gaan zeuren? En hoe zit dat met de opstaande rand die nodig is? Bij veel commodes zit die er ook niet. Heeft iemand hier al iets over gehoord van de kraamhulp ofzo?
Die opstaande rand is niet perse nodig.. En EISEN is een groot woordt. een aankleedkussen moet er goed op passen en je moet kijken dat het prettig is met je rug. Je kraamverzorgster zal hier denk weinig over zeggen. Je aankleedkussen heeft trouwens tegenwoordig al die opstaande randen. (de meeste) er zijn genoeg vrouwen die ikea gebruiken. denk niet dat ze ze allemaal hebben weg moeten doen. Gewoon kijken wat jij fijn vind. Liefs Jazzie
Ja toch? kijk dat je geen ding pakt die 30 cm diep is ok, dat kan ik begrijpen haha. Of 50 cm hoog.. We zijn allebei niet zo heel groot (1.70) dus dan zouden we best een meubel van 80 cm hoog kunnen pakken toch? En ikea spullen hebben veel mensen ja, daarom vroeg ik mij af of ze zich aan die 'eisen' houden.
Hoi hoi onze commode is ook van ikea en die eisen sorry maar ik heb daar wel maling aan. Ik ben zelf 1.50m helemaal niet groot dus. Wij hebben wel opstaande randen maar je moet gewoon kopen waarvan jij denkt dat het goed is en prettig is. Ze eisen wel meer van de kraamzorg...(staat foto in mn album van commode)
Ja ik vind al hun 'eisen' eigenlijk belachelijk.. Die commode van jou, hoe bevalt hij? Dat is namelijk de commode die ik mooi vind
Volgens mij is 70cm hoogte al voldoende. Mijn bed hoeft tijdens de bevalling / kraamperiode ook maar minimaal op 70cm, als het kan 90. Dus lijkt mij dat voor commode hetzelfde is. En daarnaast, als het zo'n probleem was, zou de ikea ze niet verkopen, want dan zou er niet echt vraag naar zijn. Gewoon dat kopen wat jij leuk vindt. Optaande randen hebben wij ook niet. Zou zelfs niet eens weten hoe hoog onze commode is, hebben we helemaal niet naar gekeken