Hoi meiden, Wat missen jullie ieigenlijk nog op baby/peuter/kleuter gebied qua spullen of andere dingen? Ben bezig met een webwinkel opzetten, alleen weet niet zo goed hoe en wat Misschien jullie leuke tips/ ideeen?!?! Alvast bedankt MVG Jojo
wat ik vooral mis is varriatie aan speeldoosjes, en ook de varriatie in geluidjes. heb in de babyshop een ontsettendleuke zachte knuffel hond gezien ( oko wee 70 pleuro en dus niet gekocht) maar met een ander muziekje dan het standaard slaapliedje
nee was ff geintje maar als je het serieus wil weten ik ben voor 300 euro op markt plaats voor zeer goed onderhouden spullen klaar met de babykamer, de box, combiwagen incl maxicosi... maar waa rik meer op doel is in de webwinkel/ en echte winkel was ik 400 euro bijna klwijt voor een badpakket, mandjes,flessenwarmer,sterrilicator, beginners set flessen, flessenwarmhouder, en nog wat kleine spullen maar niet veel. en dan heb ik nog prijsbewust geshopt dit zijn toch wel beetje dingen die je niet 2de hands wil kopen. meer goede producten , wat meer onbekende merken waardoor deprijs dus omlaag gaat zelfde geld trouwens voor kleding, ik ben voor het kind meer kwijt bij bv C&A voor 4 pakkies dan ik voor me zelf bij de zelfde winkel kwijt ben.... om ff dwarsstraat te noemen, ik weet je hebt ook wibra, zeeman ect.. maar je wil toch ook wel eens iets anders
nou ja flessen en spenen koop ik liever niet 2de hands . snap je.. tot zekere hoogte zijn 2de hands dingen helemaal niet slecht. heb zojuist ook een bod gedaan op een partij babykleding van maat 56 tot 74 ....( eerst ff kijken voor mee nemen natuurlijk) dus ben niet tegen 2de hands , Maar als jij een webwinkel wil beginnen is het best lastig om sites als marktplaats,speurers, gratisaftehalen ect ect te evenaren. Denk dat je beter kan kijken wat zjin inkoopprijzen, hoeveel is gemiddeld waarvoor het online wordt verkocht ( van nieuwe producten dan he ) en kijken of je er onder kan gaan zitten. of juist in bepaalde dingen gaan zitten die je hier misschien mee gaat krijgen wat er mist. vergeet niet meeste winkels verkopen echt ver boven inkoop prijs, kan best lager en toch winst maken ik heb het zelf een tijdje gedaan maar ik raakte me intresse kwijt vandaar ik het zelf niet meer doe. Daarnaast heeft mijn paps vroeger een babyspeciaalzaak gehad ( babytotaal in Culemborg) en die ging onder de goedkoopste prijzen zitten en was groot succes. ( bedrijf heeft ie niet meer overgens)
Dankjewel voor de tips, maar wat zijn inkoopwinkels voor zulke producten dan??? Ik ben echt startende hoor, maar wil even opweg geholpen worden!!! Bedankt alvast
met een kvk registratie sta je gewoon als winkel(webwinkel) geregistreerd, dan kan je gewoon bij de groothandel terecht. en leveranciers zijn vaak de merken zelf in babyland. dus bv, chicco leverd chicco producten, quinny leverd quinny. mag ik je adviseren dit zeer zeker eerst allemaal beetje uitgezocht te hebben voor je uberhaubt een stap onderneemt. Erg belangrijk voor je zelf te weten waar je terecht kan. maar neem vooral contact op met de salesdepartments van de bedrijven en zo
nee helaas niet maar op de sites van chicco en quinny staat contact vermeld, ik zou zeggen kijk daar eens rond