Hi ladies, Ik slaap altijd graag op m'n buik, en nu ik rond de 25 weken zwanger ben merk ik dat het niet meer zo lekker ligt. Het lijkt wel of ik er een beetje kortademig van wordt. Geen groot drama, maar ik vind het wel jammer dat het niet meer gaat. Vanaf wanneer lag het bij jullie niet meer lekker en hebben jullie nog tips om het toch voor elkaar te krijgen?
Misschien een kussen tussen je benen dat hielp bij mij heel erg toen ik van mijn dochter zwanger was.. Ik lag dan op mij zij en dan een kussen tussen me benen beetje hoog bij de boven benen.. Dat was voor mij ideaal! Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en ik lig nu al niet lekker meer.. ik hoop dat het kussen idee weer gaat werken deze zwangerschap!
Hier kan ik gelukkig ook nog op mijn buik slapen. Toen het de vorige keer niet meer ging heb ik een voedingskussen aangeschaft, sliep er echt heeeeerlijk mee.
Ik lig na een kwartiertje niet meer lekker nu op mijn buik. Mijn baarmoeder zit al aardig hoog zei de VK. Nu lig ik sowieso al weinig op mijn buik, maar een lekkere rugmassage sla ik nooit af. Nu moet het niet te lang duren Op je zij slapen zou ik proberen. Ik moest zelf nooit wat hebben van kussens in m'n bed, maar ik hoor van anderen dat ze het wel prettig vinden!
Ohhh ik mis het ZOOOOOOOO!!! Hier vanaf een week of 20 echt geen mogelijkheid meer... Was altijd een zij-slaper, sinds enkele jaren pas een buikslaper eigenlijk.... Maar aangezien mn zij niet meer zo lekker ligt na een tijdje (ivm bekken) en op mn rug nou ook niet echt favo is.... MIS MN BUIK!
Herkenbaar! ik ben 18 wk en het gaat al een week of 3 niet meer. ik heb een heel dun kussentje, vd bank beneden, en die schuif ik onder mn buik, dan kan ik toch iets rust geven aan mn buik en half op mn buik slapen, klinkt heel gek maar het werkt, zo heb ik het bij mn ander zwangerschap ook tot 41 wk gedaan haha!!
Sinds 25weken denk ik ongeveer dat ik niet meer lekker op me buik lag. Gelukkig slaap ik toch meestal op me zij.
Onze kleine meid protesteert altijd als ik op mijn buik ligt. Ik lig prima, maar zij trappelt erop los alsof ze me iets duidelijk wil maken (nu lig ik altijd half op mijn buik want ik krijg het idee dat ik ze plet) en vanochtend had ze maar besloten dan maar aan de andere kant van mijn bm te liggen Wordt nu al een slimme meid
Ik lig nu nog heerlijk op mijn buik terwijl hij toch best flink is. Maar ik lig ook half buik half zij. Tot nu toe gaat het goed. Voedingskussen vind ik voor geen meter slapen. Snap ook niet echt hoe ik dat ding nou neer moet leggen om lekker te liggen. Ach zolang ik nog lekker lig klaag ik niet haha.
Ik slaap nog steeds op mijn buik, daar was mijn verloskundige erg verbaasd over hihi! Sinds kort doe ik wel 1 been omhoog, zodat ik mijn buik niet helemaal plet. Ik was bang dat het kwaad kon of dat de baby er last van zou hebben, ze is altijd erg druk als ik op mijn buik lig, maar volgens de verloskundige is het, zolang het voor jezelf nog te doen is, geen probleem en ondervindt de kleine er geen hinder van.
Ik ben ook een rasechte buikslaper, op mijn zij kom ik ook echt niet in slaap. Menig maal merkt mijn partner ook dat als hij wakker wordt ik nog steeds op mijn buik slaap. Onze kleine heeft het al opgegeven met schoppen, heeft door dat het toch niet werkt. Dus mama mag heerlijk op haar buik slapen als ze dat wil. Zonder kussen of wat dan ook.