Hallo dames, Zoals de titel het al zegt, de familie heeft een sterk gevoel dat het een jongetje wordt. Mijn vriend zijn: - zus - moeder - stiefmoeder Alle drie het gevoel naar een jongen. Ik zelf heb er echt weinig voorgevoel over, Hebben jullie dit ooit meegemaakt en was het dan ook inderdaad datgene wat ze voelde of was het toch niet zo? Ben erg benieuwd.
schoonmoeder wist dat het een jongen zou zijn.. tja.. of het nou 100% zekerheid is.. of toeval.. Mijn beide dochters dachten het trouwens ook.. Ik had er deze keer geen voorgevoel bij.. (wilde er ook niet aan toegeven ) Had het daarvoor al 2x mis
Bij elk voorgevoel heb je 50% kans hè. Volgens mij is het allemaal onzin... Maar wel leuk om over na te denken en complete weddenschappen af te sluiten natuurlijk .
Robynn dat is wel leuk dan ja, als je schoonmoeder het ook echt voelde. Maar wat grappig dat je het zelf fout had, ik snap ook niet zo goed wat je zou moeten voelen ofzo. Ik weet dat elk gevoel anders is maar ik heb het wel vaker niet zo goed met mijn gevoe . En nu is het gewoon blanko. Kan beide kanten opgaan.
Elsinga haha ja dat zei ik dus ook al tegen me vriend. Ze zullen allemaal verbaasd zijn als het dan een meisje is. Zal ik echt geweldig vinden
Ja hoor, hier was bij beide zwangerschappen iedereen 100% zeker van een meisje. Mijn sm had zelfs een medium ofzo bezocht die een meisje zei. Zie mijn onderschrift!
haha ja, ik had toch wel steeds sterker het gevoel dat het een jongen zou worden. En mijn moeder, zusje, stiefmoeder, schoonmoeder, oma, schoonzus... allemaal zeiden ze 'het wordt een jongen, let maar op!' En zie mijn onderschrift (ik ben er heel blij mee hoor!)
Mijn vriend wist vanaf dag 1 al te verkondigen wat het een meisje zou zijn. Hij was er 100% zeker van. Ik zelf dag een jongen. Dat gevoel had ik heel sterk. Bij de geslachtsbepaling echo : een meisje !
Mijn schoonfamilie denkt voltallig een meisje. Mijn familie denkt voornamelijk een jongen. Vooral mijn zus is overtuigd dat ze een neefje krijgt. Mijn schoonmoeder hoopt zelfs een beetje op een meisje omdat ze zelf twee zoons heeft en al een kleinzoon. Nou, sorry schoonmama! Niet dat het haar uiteindelijk iets uitmaakt. Wel grappig dat de voorgevoelens zo netjes verdeeld zijn. Zo heeft er altijd één kant van de familie gelijk.
Tsja, afwachten maar... Bij mij op het werk zei bijna iedereen dat ze echt wel zeeeeeker wisten dat het een meisje zou worden want de vorm van mn buik, mijn gezicht etc etc etc. Maar ze hadden het toch allemaal mis. Het is een jongen hihi. En nu zegt iedereen weer: jaaaa je hebt echt een jongens buik! En een stralend gezicht dus daar aan zie je echt dat het een jongen is! Hihihihi. Succes!
Zelf had ik vanaf het begin van mijn zwangerschap heel sterk het gevoel dat het een jongen was, zo ook bijna iedereen om ons heen incl mijn vriend!! En met 15 weken een vroege geslachtsbepaling laten doen en het is idd een jongen! Alleen onze gezinnen weten dit, maar vrienden ed gokken nu ook allemaal op een jongen! Erg leuk!
Iedereen in mijn omgeving zegt dat het een jongen word.. Ikzelf heb echt totaal geen voorgevoel.. Hier op het forum bij de skulltheorie werd er 2 keer meisje geroepen... Ach.. Ik ga het (hopelijk) zien 17 januari
Wat erg leuk allemaal om te lezen, zeker als iedereen er van overtuigd is dat het dat wordt en toch het andere word . En erg leuk dat je oom het al zo vaak al goed heeft erg knap. En meisje 28 dat is wel apart ja. Dat ze eerst alles zien als een meisje en later toch een jongen opeens ook daar alles op duidt. Zelf heb ik tot nu toe ook een buik naar voren dus ja Zelf moet ik nog 7 weken wachten om te weten wat het is, maar als her niet al te duur is wil ik waarschijnlijk toch wel over 3 weken pretecho maken met 16 weken. Over het algemeen weten ze het dan wel zeker neem ik aa . Mijn vriend en ma zeggen beide dat het zonde van het geld zal zijn en gewoon die 7 weken moet afwachten.
Bij mij was echt IEDEREEN behalve mijn vader overtuigd dat het een jongetje zou zijn en vandaag is nogmaals bevestigd dat het ECHT een meisje is
Bij mijn eerste zwangerschap zei iedereen inclusief wij zelf dat het een meisje zou worden en dat was ook zo. Nu weet ik het zelf niet zo maar in mijn omgeving hoor ik een jongen, mijn dochter zegt al vanaf het begin af aan dat het een broertje word. Ik ben zeer benieuwd als het goed is weten we het 13 januari.
Bij mij had iedereen van de familie van mijn vaders kant het goed. Maar dat komt omdat tot nu toe alle mannen dochters hebben en alle vrouwen zoons Zelf had ik trouwens heel erg het gevoel dat nummer 2 een meisje zou zijn.
Hier dacht bijna iedereen dat het een jongen zou zijn; mijn ouders, schoonouders, zusje, vriendin, tante, nichtjes.... was het toch een meisje
Hier zei opa bij alle twee een jongen, de eerste keer had ie gelijk. Oma zei bij alle twee een meisje, die heeft deze keer gelijk haha. Alleen mijn zwager heeft het altijd bij iedereen goed, incl zijn eigen kinderen. Hij zei ook de eerste keer een jongen en deze keer een meisje.