Bij mij in het begin iets minder.. Maar soms moet hij me echt van zich af slaan. Vooral de laatste tijd. Komt wel weer goed hoor.. Zijn gewoon de hormonen
Hier ook weinig zin gehad maar dat begint weer helemaal terug te komen! Ik hoor en lees ook overal dat het in het tweede trimester "feest" is voor de man hahaha! Maar natuurlijk is iedereen anders en zal dat hier en daar wel verschillen... Tips zijn er niet jij moet je er goed bij voelen en is dat even niet zo dan zal je man dat heus wel begrijpen toch? En grote kans dat je in het tweede trimester weer een hoger libido krijgt!
Ik heb ook weinig zin. Terwijl we voor de zwangerschap toch zeker 3 of 4 keer per week seks hadden. Vl vind het wel zwaar want bij hem is er natuurlijk niks veranderd maar hij begrijpt het wel en pusht ook totaal niet. Nu gebeurd het af en toe maar hij moet er wel moeite voor doen. Het komt niet van mijn kant. Wij nemen nu gewoon extra de tijd. Langer voorspel en als je eenmaal bezig bent is het gewoon weer erg lekker zoals voorheen. Klinkt misschien raar om tegen je zin in te beginnen maar toch gaat het hier wel goed haha.
Bij mij is het trouwens ook zo dat ik niet uitgebreid wil zoenen, alleen een klein en vlug kusje. En knuffelen alleen van voor, hij mag mij niet meer van achter vast pakken en knuffelen alleen als ik er om vraag en ik bepaal Hoe lang. Ik ben dus echt heel erg, zit echt in een cocon voor mijn gevoel en wil niemand te dichtbij hebben.
Na alle keren moeten vrijen tijdens de vruchtbaarheidsbehandelingen heb ik het ook wel een beetje gehad. Vind het wel even lekker zo. Knuffelen etc. Vind ik wel fijn.
Wow wat kan dat toch verschillen zeg! Ik had (vooral de eerste weekjes) echt zo'n hoog libido dat we het beide niet konden bijhouden en daarna zakte het een beetje en nu stijgt het weer. Ik vond t het einde van het 1e trimester wel sneu voor m'n man, omdat ik zo misselijk was kon het gewoon niet. Nu maak ik alles weer goed haha
Nu 9 weken zwanger maar mijn libido is gewoon zwaar beneden peil. Ik hoop dat het na de 12 weken grens beter word, vind het bijna sneu voor m'n man
Mijn man en ik hebben altijd een laag libido gehad, maximaal 2 keren per maand. Vanaf dat ik zwanger ben, de eerste 16 weken niks gedaan, ik had 0,0 zin en voelde me ook niet prettig, daarna wel een paar keren intiem geweest. Nu ook weer zoiets 5 weken niet, ik heb erg veel last van de verweking van mijn schaambot, is net alsof iemand me er met een vuist op geslagen hebt en lijkt wel elke dag pijnlijker te worden. Daarnaast ook veel last van mijn rug en heb natuurlijk een behoorlijke buik die in de weg zit Maar goed, 9 Februari moet ik met de morfine stoppen, dan zal ik de laatste weken wel onderhand bedlegerig worden en komt er helemaal niks meer van terecht dus voor die tijd willen we nog wel eens intiem zijn geweest. Mijn man die begrijpt het volkomen en vindt het niet zo erg maar ik voel me soms toch wel een beetje schuldig