Ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger en tot mijn grote schrik had ik net licht helder rood bloedverlies op het toilet met lichte buikpijn. Moet ik mij zorg en gaan maken voor een eventuele miskraam?. Wie heeft dit ook gehad en is het als nog goed gekomen?? Verloskundige geprobeerd te bellen maar het weekend is het gesloten. ..
Ik heb het niet gehad maar ken veel verhalen van mensen die het wel hebben gehad, positief als negatief. Heb je veel bloedverlies? Heb je stolsels? Als je de vk niet kan bereiken zou ik even het ziekenhuis proberen.
Spannend kan alle kanten op. Een verloskundige praktijk dicht in het weekend? Heeft ze geen dienst telefoonnummer
Ja ik heb het gehad. Toen hebben ze een vroege echo gemaakt met acht weken. Was niks aan de hand gelukkig. Zowel voor nod, als met een week of 10 en met 20 weken nog eens. Het kan gewoon een gesprongen vaatje ook zijn na ontlasting/niezen/orgasme of zonder reden. Maar ik kan me voorstellen dat het angstig maakt. Je vk heeft ook een spoednummer. Maar waarschijnlijk kan ze nu niet iets anders dan je eventueel geruststellen en afwachten totdat je op de praktijk kunt komen. Maar bellen kan altijd. Succes!
Kan wel met spoed praktijk telefonisch bereiken maar daar zal dit wel niet onder vallen. Praktijk zelf maandag weer geopend. Ik heb nog geen stiksels gezien en het was nu maar enkele druppels helder rood. Ik kwam erachter nadat ik wakker werd. Dus niets bijzonders gebeurt daarvoor
He bah wat naar. Zolang het bij een paar druppels blijft en je geen erge krampen en hebt of stolsels verliest zou ik het aankijken tot maandag. Mocht het wel echt erger worden dan gewoon het spoednummer bellen, daar zijn ze voor. Dan weten ze in ieder geval wat er speelt en kunnen ze je vertellen wanneer je aan de bel moet trekken. Ze kunnen weliswaar niets doen mocht het een mk zijn om dit te voorkomen maar wel fijn dat het een beetje in de gaten gehouden wordt. Ik heb overigens bij mijn oudste ook rond die tijd bloedverlies gehad en dat was uiteindelijk onschuldig. Hopelijk is dat bij jou ook zo! Sterkte
Is het bij jou ook na bloedverlies snel overgegaan op bruin bloedverlies? Dit is namelijk nu het geval bij mij.
Ik heb heftig bloedverlies gehad aan het begin rond 5 weken. Heftig als in: ik zat helemaal onder het bloed en moest douchen mezelf schoon te maken. Volgens de VK had ik een miskraam gehad, 2 weken later bleek ik gewoon nog zwanger te zijn
WoW dat is ook bijzonder. Het kan dus nog alle kanten op blijkbaar. Ik heb alleen vanmorgen heler rood bloedverlies gehad. Dit waren maar enkele druppels en de rest van de dag alleen maar bruin. Hopelijk blijft het daarbij maar is wel even schrikken.
Wat schrikken idd! Ik heb deze zwangerschap ook al2 keer bloedverlies gehad (1e keer rond jou termijn) en elke keer schrik ik ervan. Tot nu toe lijkt verder alles goed gelukkig. Als het hierbij verder blijft en je geen krampen hebt is dat denk ik een goed teken en zou ik het afwachten
Ik heb ervaring met bloedverlies. Zowel positief als negatief. Deze zwangerschap al een stuk of 9x inclusief krampen en m'n kindje groeit als kool! Hoeft niet altijd slecht te zijn!
Ik heb tot 10 weken eigenlijk non stop bloedverlies gehad. Bruin, roze en zelfs helderrood met stolsels. Baby doet het prima. Dus het hoeft echt niks te betekenen.