zwanger en lichte bloeding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daniellu, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Help..!

gisteren avond had ik met mijn man een gemeenschap, toen we net 3 a 4 minu bezig waren op een gewonen manier kreeg ik een steek in mijn buik toen ik overeind kwam zag ik dat er bloed uit mijn vagina kwam. ik ben gelijk gestopt en naar de wc gegaan het was helder rood maar niet veel. Ik had een beetje kramp en ben gaan slapen s nachts wakker geworden omdat ik moest plasse toen was er geen bloed te zien! vanochtend naar het werk gegaan, en in de middag zag ik in mijn slip donkere vlekken bloed zitten. nu ik thuis kwam ben ik gaan douche en heb nog even zelf gekeken maar nu lijkt het bloede gestopt te zijn! nu moet ik vrijdag al naar de gyn, maar het baard me best zorgen, wat kan ik het beste doen nu>?
    alvast bedankt damens

2. Etspaghet

Etspaghet Actief lid

21 sep 2011
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou zeker even bellen!!

Waarschijnlijk is het een gesprongen vaatje maar bij dit soort situaties zou ik gewoon het zekere voor het onzekere nemen en bellen.

3. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Kan zijn dat er een adertje is gesprongen. Dat hoor je wel vaker doordat alles meer doorbloed is.
    Als je het niet vertrouwd gewoon even bellen!

4. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    uhuu ze zijn al gesloten, probeerde net te bellen! :$

5. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Dan zou ik met het ziekenhuis bellen. Er is als het goed is altijd een spoednummer!

6. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    het gewonen centralen nummer?

7. Habeebah

Habeebah Actief lid

23 mrt 2010
    213
    12
    18
    Vrouw
    loop je bij een vk praktijk dan moeten ze een spoednummer hebben.. zk moet er ook wel iemand te bereiken zijn..

ze zullen waarschijnlijk etzelfde zeggen als de dames in deze topic.. en geven een advies van afwachten wat er verder gebeurd.. je heb zoizo een afspraak staan dus dat is mooi

8. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    ik mocht nog niet naar een verloskundige.. maar ik bloed nu al even niet meer en ik heb geen kramp dus maak me niet zo veel zorgen meer ik besluit ze morge ochtend te belle om te vertellen wat er is gebeurd en vrijdag hoop ik te zien dat alles goed gaat.. t is toch wel heftig zoiets

9. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    volgens mij kan het geen kwaad als het vanzelf stopt, bovendien wordt er in het ziekenhuis bij bloedverlies altijd als een van de eerste dingen gevraagd of je gemeenschap hebt gehad. Daar komt de bloeding meestal vandaan (een vaatje of zo).
    Maar bij twijfel...altijd bellen! Beter een keer te veel dan één keer te weinig!!

Deel Deze Pagina