wat te doen?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AngelaV, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Hallo dames,

Ik ben gister wezen zwemmen, of ja meer in bubbelbad gezeten, heel ontspannen dus. Maar toen ik me ging omkleden kreeg ik ernorme krampen en steken in mn buik. De hele avond last gehouden, maar vanochtend ging het opzich wel. Nu ben ik aan het werk en voel het weer terugkomen. Komt echt van de zijkant van mn buik vandaan en trekt helemaal naar de onderkant van mn buik.

Wat moet ik nou doen? Bellen naar mn gynaecoloog of niet? Dalijk is het iets heel onschuldigs, zoals mn darmen oid.

Ik voel me zo bezwaard om te bellen...

2. mieke1987

mieke1987 Lid

3 mei 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon even bellen hoor, as je er zelf niet gerust op bent . Je kunt altijd je vraag voorleggen en wie weet verteld zij je dan wel dat het iets heel onschuldigs is.

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Niet bezwaard voelen. Ze zijn er om je te helpen.
    Beter een keer voor "niks"bellen dan een keer te laat.

4. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Absoluut bellen, anders blijf je maar zitten met je onzeker gevoel. Sterkte!

5. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Bedankt allemaal. Heb gebeld en moet nu plat liggen en als het om 14.00u nog niet weg is, dan moet ik langskomen. Dus hoop dat het wegtrekt.

6. happymama

happymama Niet meer actief

heb dat ook gehad 2 weken geleden toen ik uit t bubbel bad kwam , miss door d bubbels dat je buik mee beweegt of zo , heb r toen ook en hele last van ghad pas de volgende dag was t weg

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Misschien dat de bubbels stimulerend werken ofzo?! Ik hoop voor je dat het afzakt!

8. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    En is het afgezakt?

9. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ben toch maar even naar de gyn geweest, omdat ik nu elke keer harde buiken heb. Maar de gyn adviseerde rust.. En werk al halve dagen. Wil wel graag blijven werken ! :(

Deel Deze Pagina