Bezorgd! 4+4 weken zwanger maar geen sprake van één symptoom

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mamavan2m, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan2m

    Mamavan2m Actief lid

    22 aug 2017
    106
    18
    18
    Vrouw
    Hoi allen,

    Ik maak mij een beetje zorgen! Volgens mijn berekening ben ik nu 4+4 weken zwanger maar ik voel geen symptomen! Ik had eind vorige week getest en gisteren nogmaals met een clear blue digitaal. Toen werd zwanger 2-3 weken weergegeven.

    De reden waarom ik zo bezorgd ben is omdat ik vrij snel bij mijn vorige drie zwangerschappen snel al last keeeg van symptomen. De laatste zwangerschap is geëindigd in een miskraam.

    Kunnen jullie je ervaringen delen? Wanneer begonnen jullie echt zwangerschapssymptomen te ervaren?
     
  2. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Bij de eerste pas met 9 weken. Heb toen rond de 6 weken huilend bij de vk gezeten omdat ik dus niets voelde.... het resultaat zit nu naast mij op de bank ;)

    Deze keer voordat ik de test deed kotsmisselijk, zere borsten en moe moe moe! Ook een gezonde zwangerschap tot nu toe....

    Symptomen zeggen echt niets! Vooral als je zo pril bent.... meeste meiden hebben pas vanaf 6 á 7 weken de eerste symptomen dus met ruim 4 weken is het volkomen normaal niets te voelen..,

    Testen heeft nu ook weinig zin trouwens en kan je misschien wel nog onzekerder maken....
     
  3. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Bij de meeste vrouwen begint de "ellende" pas vanaf 6 weken zwangerschap als het aandeel HCG erg hoog begint te worden.
    Je hoeft niks te voelen om zwanger te kunnen zijn.
    Bij Finley begon het bij mij ook pas bij 6 weken en hoe. Kreeg meteen HG, terwijl ik bij Aiden eigenlijk alleen erg moe was.
     
  4. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Bij de eerste ook nergens last van alleen bloed chagrijnig, maar dat linkte ik niet aan zwanger zijn. Wel of geen symptomen zegt niks over een goede of slechte afloop.
     
  5. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Alle drie de keren tussen de 5 en 6 weken.
     
  6. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Wat is HG als ik vragen mag?
     
  7. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Vorige week dinsdag zat ik 16 dagen na gecontroleerde eisprong, met een bloedtest is bevestigd dat ik zwanger ben. Ik heb de dag erna een urinetestje gedaan en het tweede streepje was er, maar nog licht. Pas zaterdag (dus 20 dagen na eisprong) was die knal.

    De eerste dagen had ik past van mijn darmen en tot gisteren overduidelijk last van mijn borsten. Nu is het allemaal iets minder. Ben ook wel bezorgd, maar op het forum lees je continu dat het prima kan dat je amper of niets voelt!

    Zit niets anders op dan te wachten... het duidelijkste symptoom is dat je niet ongesteld wordt en daar hebben we allemaal nog steeds 'last' van (wat zal ik het missen! NOT!! :D)
     
  8. Orselia

    Orselia Lid

    24 jun 2017
    89
    40
    18
    Vrouw
    Hyperemesis Gravidarum. Extreme zwangerschapsmisselijkheid.

    Heb het van dichtbij meegemaakt bij een kennis, (2x ziekenhuisopname ivm uitdroging, sondevoeding, astronautenvoeding... )
    Uiteindelijk mocht zij op eigen aandringen Zofran gebruiken en dat heeft haar er doorheen gesleept.

    Maar zij was op den duur ook op het punt dat ze heeft geroepen "haal dat kind maar weg, ik hou dit niet meer vol!". Achteraf heeft dat psychisch ook een flinke klap gegeven.
    Ik hoop van harte dat iedereen (en mezelf) dat bespaard blijft.
     
    MLady vindt dit leuk.
  9. beebielove

    beebielove Bekend lid

    18 jan 2012
    957
    33
    28
    Hier 5 :5 en ook nul symptomen, heel onzeker.. heb al
    6 miskramen gehad dus hopelijk
    Gaat dit goed...
     
  10. Mamavan2m

    Mamavan2m Actief lid

    22 aug 2017
    106
    18
    18
    Vrouw
    Dank jullie allen voor het delen van jullie positieve ervaringen! Geeft mij weer hoop!!
     
    MLady vindt dit leuk.
  11. Mamavan2m

    Mamavan2m Actief lid

    22 aug 2017
    106
    18
    18
    Vrouw
    Heftig!! Hopelijk gaat het nu goed!!
     

Deel Deze Pagina