Hoi hoi, Ben ik weer eens met een vraagje. Ik heb nog nergens last van, geen steekje of krampje te bekennen in mijn buik, helemaal niets en ook geen harde buiken. Zou ik dan nog heel lang zwanger zijn Of wil dat helemaal niets zeggen. Mijn slijmprop ben ik wel al verloren, maar dat wil niets zeggen weet ik. Nog iemand die nergens last van had (in de buik) en ineens toch weeen kreeg? ALvast bedankt
Hoeft niks te betekenen... Misschien beval je vanavond wel. Ik had ook geen last van harde buiken en zo. tot 20 uur voor de bevalling.
had ik ook niet, bij mij braken om 22 uur s avonds de vliezen , maar 5 minuten ervoor was ik nog vrolijk bezig ons tuinhuisje aan het opruimen,. Ik had van te voren ook nergens last van
Ik ook niets doorgehad hoor, ook geen slijmprop verloren ofzo... Lag gewoon lekker te slapn, toen moest ik naar de wc en toen ik terugkwam voelde ik ineens een heel klein krampje.... Kwartiertje op liggen letten en ja hoor, het kwam en ging weer weg en kwam weer :-D. 8 uurtjes later was mijn dochter er. Succes met wachten! groetjes, Marit