Hoi meiden, Zijn er meer meiden die tarwekiemolie capsules gebruiken? Wat zijn jullie ervaringen? Ik gebruik de capsules sinds ongeveer 2 maanden en merk ineens dat m'n menstruatie langer duurt en ik heb sinds deze cyclus opeens last van tussentijds bloedverlies. Herkenbaar?
Ik gebruikte ze voor mijn vorige zwangerschap ook, ik had toen een korte lf, de tarwekiem zorgde dat die langer werd en na 2 maanden was ik zwanger Mijn menstruatie, daar merkte ik niets anders aan, die was altijd al hevig.. verder vond ik dat de vruchtbare afscheiding toenam Ook tijdens de zwangerschap heb ik ze doorgenomen!! Ik gebruik ze nog steeds ze zijn ook heel goed voor de huid.. mijn huid is niet meer zo droog als voorheen
Slik jij de capsules de hele maand, Zussi. Ik heb hier op het forum gelezen dat je ze beter na de eisprong kunt slikken. Maar het is vitamine E, dat is toch de hele maand goed voor je lichaam? Ik slik ze vanaf deze ronde wel vanaf dag 1.
ik slik ze ook de hele cyclus door.. maar jullie hebben geen last van tussentijds bloedverlies? als ik zwanger ben wil ik ze ook door blijven nemen, hoorde dat dat ook goed is..maar eerst zwanger worden
Ja, ik slik ze de hele maand.. ze zijn juist goed (voor ei) om je baarmoederslijmvlies optimaal te krijgen voor zwangerschap en na je ei voor een goede innestelling