Bewegingen kindje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door , 27 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi, ik heb nog even een vraagje, ben nu 31 weken en 3 dagen zwanger en sinds deze week voel ik geen schopjes meer. Ik voel wel wat bewegen, verschuiven enzo. Maar die echte harde schopjes zijn weg. Nu zei mijn vk dat ik wel 10 x per dag iets moet voelen, maar hoort dit er dan ook bij? Is het niet erg als ik geen 10 (of meer) schopjes per dag voel? Eerst voelde ik die ook niet echt overdag, maar als ik dan ging liggen dan binnen no-time voelde ik echte harde schoppen en soms best lang. Maar nu dus niet meer. Ik maak me hier wel zorgen om eigenlijk.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi indy,

Alle bewegingen tellen of het nu schopjes of verschuivingen zijn. als je kindje andersom is gaan liggen kan je bewegingen in eens heel anders ervaren. maar elke beweging telt.
    Bij ongerustheid moet je altijd je verloskundige bellen, je kan dan misschien even terecht voor het luisteren van het hartje of misschien sturen ze je wel even naar het ziekenhuis om een hartfilmpje van de baby te laten maken.

Groetjes imke

3. Niet meer actief

Ik heb het hartje dinsdag gehoord en dat was gelukkig allemaal goed! Ze groeide ook goed. Ik voel wel bewegingen het voelt gewoon helemaal anders. Dus het zal wel normaal zijn, dat zei de vk ook.

Soms voelt het wel zachter of minder hard, dat is ook normaal neem ik aan?

Deel Deze Pagina