Hallo dames, Ik ben na mijn miskraam begonnen met tarwekiemolie, omdat het zou ondersteunen bij innestelling..., nou ja mijn menstruatie was die keer wel in ene veel heftiger dan daarvoor(zo was ik het gewend) en daarna was ik zwanger. Maaar ik heb nu geen idee hoelang ik door moet gaan met slikken, iemand een idee??? Gr
Ik heb het nagevraagd bij de vk en die raadde aan er mee te stoppen zodra je zwanger bent. Het is hier op het forum ook gevraagd aan de vk en die raadde het ook af omdat je anders de olie in te grote hoeveelheden binnen krijgt. Dus ik zou er mee stoppen als ik jou was en proberen gezond te eten en zwangerschapsvitamines te slikken. Succes met je zwangerschap.
Bedankt voor de reactie's, 30 december heb ik weer een echo en als die goed is hoop ik naar de verloskundige te gaan en dan vraag ik die om zijn mening. Heb het ook genoemd bij de gyn maar die reageerde er niet echt op alleen dat hij het niet kende...
Tarwekiemolie is complete onzin! Het gaat erom dat je al vroeg in je cyclus, als het bms groeit, genoeg gezonde vetten binnenkrijgt; dat is belangrijk voor oa het bms. Die tarwekiemoliecapsules voegen niks toe als je die gezonde vetten binnenkrijgt. Het is zelfs beter als je die vetten binnenkrijgt met gewoon eten. Alleen bij een tekort, heb je iets aan die capsules.