geslacht

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ellen291982, 27 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb even een vraagje.

Kunnen ze vaak zien op een 20 weken echo wat het word? een jongen of meisje?

En hoe vaak komt het voor dat er bijv. is gezegd dat het een meisje word het een jongetje word en andersom? Met andere woorden hoe zeker kun je ervan zijn?

Mensen ervaring ermee? Ook dat het klopte?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hoihoi,

ja met 20 weken kan je het geslacht zien mits de baby meewerkt :) soms gaan ze er niet goed voor liggen en dan kunnen ze het niet zeggen, heel vaak hebben ze het goed maar soms ook niet, je hoort vaker dat ze het goed hebben dan fout hoor ;) maar als je na die tijd nog twijfelt dan kun je ook nog een pretecho doen een paar weken later om het opnieuw te bekijken, succes en geniet ervan! het belangrijkste doel met de 20 weken echo is de gezondheid van je kindje bepalen, als dat maar goed is!

liefs xx

3. winnietje

winnietje Niet meer actief

ze kunnen het zien maar of ze ook gelijk hebben :p
    Ik kreeg te horen bij de 20 weken echo dat we een jongen zouden krijgen en bij de pretecho een meid, Dus pin je er niet teveel op vast. het blijft spannend tot het einde

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dankjullie wel

Ja tuurlijk is het het belangrijkste dat het goed is met de baby! Dat staat op nr 1.

Ik ben benieuwd en wil het vantevoren wel weten. En die preteccho komt er waarschijnlijk wel. Wil graag naar ons baby'tje kijken en voor mijn man is dat ook een mooi moment als hij de baby kan zien :D

Deel Deze Pagina