Hallo, In een vorig topic kwam uit dat er vandaag heel veel van ons een 20 weken echo hebben, misschien is het leuk om hier te vertellen hoe het gegaan is. Ikzelf moet om 14 uur in het WKZ zijn, spannend en leuk! Ben benieuwd naar de anderen. groetjes, Miek
Hey meid wat spannend... Succes straks....Ik heb volgende week maandag een afspraak, ben benieuwd.... Liefs Jeanney
Spannend. Je bent er nu! Ik hoop dat je een hele leuke echo hebt met veel mooie berichten? Ga je horen wat het geslacht is? Laat het ons allemaal maar weten!
Veel success! Ik ga as donderdag voor mijn 20 weken echo en ben ook best zenuwachtig....en dan weten we eindelijk wat het wordt..... groetjes,
Gefeliciteerd mymiracle! Ik ben ook benieuwd naar de rest! Ik heb 8 dec de 20 weken echo, ben ook erg benieuwd, ook wij weten dan wat het wordt.. Met de echo van 16,5 weken dacht hij een meisje... maarja, dat dachten ze bij mijn zoontje ook tot 26 weken, dus ik geloof het niet zo snel meer Succes allemaal!
Gefeliciteerd. Leuk hoor! Ik heb straks om 20;00u mijn 20 wkn echo. En ik ben me inmiddels zenuwachtig. Ik ben zo bang dat het niet goed is. pff.....We zullen het zo zien.
hey hey ben nu toch wel benieuwd hoe het met de TS is aangezien zij dit onderwerp heeft geopend maar nog geen reactie hoop dat alles goed blijkt te zijn groetjes nathalie meiden met een goede echo gefeliciteerd
sorry meiden, hier mijn (te) late reactie. ik geloof dat mijn roze wolk te groot was om vanaf te komen. De echo was goed, gelukkig! voor ons een heel cruciaal moment want in mijn vorige zwangerschap kregen we met de 20 wk echo te horen dat ons zoontje Sven* helaas niet zou blijven leven. Alles zag er goed uit, alles functioneerde zowel bij ons kleine wondertje als bij mij. Een hele opluchting kan ik je zeggen. En zoals het er nu naar uit ziet (95%) krijgen we een meisje! nogmaals sorry! Miek
sorry meiden, hier mijn (te) late reactie. ik geloof dat mijn roze wolk te groot was om vanaf te komen. De echo was goed, gelukkig! voor ons een heel cruciaal moment want in mijn vorige zwangerschap kregen we met de 20 wk echo te horen dat ons zoontje Sven* helaas niet zou blijven leven. Alles zag er goed uit, alles functioneerde zowel bij ons kleine wondertje als bij mij. Een hele opluchting kan ik je zeggen. En zoals het er nu naar uit ziet (95%) krijgen we een meisje! nogmaals sorry! Miek