32 weken en stuit....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nicole85, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Draaide jou baby nog vanuit stuit?

1. Ja, nog voor 36 weken

2. Ja, voor 38 weken

3. Nee, ik koos voor een keizersneede

4. Nee, maar ik ben wel natuurlijk bevallen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18
    Ben nu 32 weken van de tweede en onze kleine ligt nog in stuit... Ik vroeg mij af wie dat ook heeft gehad en waarbij de baby nog draaide en wanneer? :D

2. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

als je even de zoekfunctie gebruikt, vind je megaveel topics erover. En in allemaal wordt gezegd dat 32 weken nog te vroeg is om er iets over te zeggen ;)

iig, mijn oudste lag tot 36 weken in stuit, draaide toen goed en daalde in.
    komt wel goed!

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Mijn eerste dochter lag constant in stuit en ik stond op het punt om doorgestuurd te worden, maar toen ik ruim 36 wkn was is ze toch (na een zware nacht ;)) gedraaid. Netjes met hoofdje naar beneden thuis geboren.

Mijn tweede dochter lag in stuit met 32 wkn, goed gedraaid met 34 wkn, met 36 wkn lag ze echter dwars! Naar de gyn gestuurd, maar voor draaipoging gedaan kon worden, was ze (bijna 37 wkn) zelf weer goed gedraaid en daarna (gelukkig!) blijven liggen en met hoofdje naar beneden thuis geboren.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Deze lag bij 34 weken opeens in stuit, maar bij 36 weken was hij inmiddels weer gedraaid en nu ligt hij goed.

Mijn oudste heeft tot 37 weken in stuit gelegen en is bij 38 weken middels een geplande keizersnee geboren.

5. Rebec1980

Rebec1980 Actief lid

15 aug 2012
    115
    0
    0
    Met 35 weken is ze pas gedraaid.

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Mijn eerste lag in stuit en ben ook zo bevallen.
    Prima bevalling en zou het zo weer doen.

7. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Bij mij is hij nooit gedraaid, maar dat kwam, bleek later, doordat mijn baarmoeder een afwijkende vorm heeft en hij dus helemaal geen ruimte had om te draaien. Ik heb een keizersnede gehad, niet omdat ik daar zelf voor gekozen heb, maar omdat ze hier niet aan stuitbevallingen doen.

8. martientje2905

5 sep 2011
    43
    0
    0
    Misschien een idee om even op Moxa therapie te googlen. Hele goede resultaten geeft deze. een vriendin van ons heeft t ook gedaan en werkte bij haar gelukkig ook! succes

9. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Onze beeb lag tot voor kort in stuit maar is deze week gedraaid. Ze ligt nog niet vast dus met 36 weken gaat de gyn opnieuw kijken.

Ons zoontje lag vanaf het begin in stuit en is helemaal nooit gedraaid. De versie met 36,5 week is mislukt en uiteindelijk hebben we voor een geplande ks gekozen.

Ik ben benieuwd hoe het nu gaat lopen!

10. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Bij mijn oudste heb ik een versie gehad en die is gelukt. Ze heeft tot 37 weken in stuit gelegen ze heeft nog wel geprobeerd terug te draaien maar dat is der niet meer gelukt.

11. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Met 32 weken nog veel te vroeg om wat over te zeggen!
    Beeb draaide hier rond 35 weken :)

12. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18
    Dat geeft weer hoop! Zo te lezen heeft de baby nog wel wat tijd om te draaien:D

13. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    onze dochter heeft de eerste helft dwars gelegen en daarna in stuit, uiteindelijk gekozen voor keizersnede. bleek toen ook dat baarmoeder afwijkende vorm had en dat was waarschijnlijk de reden.
    nu weer een stuitligger, dus verwacht dat deze ook zo blijft liggen en ik weer ga kiezen voor een keizersnede.

Deel Deze Pagina