Zwanger en migraine wat namen jullie in en werkte goed?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mariska3010, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

28 apr 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    Lieve dames hier,

Migraine is vreselijk maar nu is mijn vraag wat hebben jullie ertegen genomen in je zwangerschap en werkte het?
    Ik heb exedrin in huis dat mag je niet nemen heb pilletjes en neusspray in huis maar dat is beter ook niet verstandig. Dus tja nu maar even 2 paracetamol en 1 ibuprofen genomen op aanraden van de arts. Maar hebben jullie toevallig niet een goede tip wat goed werkt?
    Bedankt vast.

Liefs

2. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Heel vervelend migraine! Je kunt er zo lamlendig van worden :(
    Het enige wat bij mij een beetje hielp was véél drinken. Vooral water of theïne-vrije thee en dan liefst minimaal 2 liter verdeeld over de dag. En een extra uurtje slaap deed ook 'wonderen'.
    Ik hoop voor je dat je niet heel veel aanvallen zult hebben. Ik heb er tot nu toe gelukkig maar 2 gehad (normaal elke maand, nu alleen bij te weinig drinken)

3. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hi,

Ik heb ook migraine echt waardeloos maar ik durf niet meer te nemen dat 6 paracetamols per dag.
    Verder veel drinken inderdaad en sluit mezelf op in mn slaapkamer en hopen dat het snel over gaat.
    Succes!

4. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Migraine is vreselijk naar en helemaal als je niks mag innemen.
    Krijg m'n aanvallen normaal met m'n migraine medicijnen altijd al moeilijk onder controle, laat staan met alleen paracetamol.
    Gelukkig alleen de eerste weken af en toe een aanval gehad.
    Ik smeerde Japanse pepermunt olie op m'n voorhoofd en slapen, nam 2 paracetamol en ging met een ijspack op m'n hoofd in het donker op bed liggen. Zo min mogelijk inspannen en heel veel water drinken. Het zakte dan min of meer wel af en bleef die dag wel paracetamol slikken om het te onderdrukken.

5. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Ohhh erg he.. heb afgelopen week ookal 3 dagen hoofdpijn gehad! Ik heb paracetamol genomen, maar ook 1x advil. Niet de liquid caps maar de rode pillen. Deze mag je niet meer innemen in de laatste 3 maanden van je zwangerschap. Advil werkt bij mij altijd heel goed

6. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Nee ik nam of neem alleen pcm en ga snel slapen. Nou ja dat probeer ik dan :p

Deel Deze Pagina