zwanger en migraine

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Guinevere, 12 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik heb al jaren geen migraine meer gehad, maar sinds ik zwanger ben is het weer terug. Ik hoop dat t alleen de eerste drie maanden blijft aangezien ik van de dokter niks in mag nemen :evil:

wie heeft hier ervaring mee?

2. peetje80

peetje80 Actief lid

26 jun 2006
    176
    0
    0
    Ik heb het juist net andersom, jaren migraine en nu nog niet een keer gehad. Hoop voor je dat het snel overgaat, weet hoe vervelend het is.

Groetjes Petra

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik heb het ook juist andersom! Ik hoop echt voor je dat het weg trekt!

4. peetje80

peetje80 Actief lid

26 jun 2006
    176
    0
    0
    Maar ehm, zou je bloeddruk niet te laag kunnen zijn. Ik heb nl wel een lage bloedruk en daardoor hoofdpijn. Soms heel erg, maar soms ook wat minder. Misschien dat je er iets aan hebt....

Groetjes Petra

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Bij mij is het ook andersom, dus ik kan je helaas niet helpen.

6. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoi hoi,

Ik heb het ook erg gehad in het begin van de zwangerschap terwijl het eigenlijk niet meer zo veel voorkwam :( . Maar zoals je hoort is dat nu gelukkig voorbij :) . De aanvallen waren zelfs erger dan ooit tevoren (wazig zien, heel misselijk enz.). Ik gebruikte zetpillen van 500 mg paracetamol en dat mag gewoon. Zetpillen omdat ik ook vaak kotsmisselijk ben van migraine. Dit werkte goed. Nadat je de zetpil gezet hebt, kun je het beste even rustig gaan liggen zodat het lekker in kan werken.

Heel veel beterschap!!

7. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik heb er last van gehad van de 10e tot de 20e week. Daana was het ineens weg en heb ik de rest van de zwangerschap genoeg andere kwalen gehad, maar geen hoofdpijn meer! :)

Deel Deze Pagina