Zwanger en miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jansen, 6 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    We waren allebei bloednerveus en de wachttijd liep ook nog eens een uur uit, maar -YESSS!!!- alles is goed! We hebben armpjes, beentjes en een kloppend hartje gezien!
    Manmanman, wat zijn we blij en opgelucht...
    Foto volgt later, ligt nog onder de scanner. ;)
     
  2. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Gefelici taart.

    Groetjes
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Gefeliciteerd Cynthia dat alles goed is !!
    Fijn hoor!!!
    Nu lekker genieten meid!!!

    Groetjes,
     
  4. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    JJJEEEEEEUUUHHHHHH! Wat zal jij ff opgelucht zijn!

    Ben nu wel erg benieuwd naar die echo..;)
    Geniet ervan!!!

    Jansen
     
  5. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    Hier is onze kanjer dan:
    [​IMG]
     
  6. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    GEWELDIG! Ben je nou blij of ben je nou blij? Is papa ook een beetje in de wolken..? :)

    Liefs,
    Jansen
     
  7. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.150
    401
    83
    Goh wat herken ik je verhaal!
    Maar mijn gevoel zegt dat het deze keer wel goed gaat! Ik ben veel rustiger, minder gespannen etc.
    Ik heb de verloskundige nog maar niet gebeld, zo bijgelovig ben ik dan wel weer... Eerst ouders en schoonouders onder de kerstboom verrassen :)

    Chantal
     
  8. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Ja apart wat dat met je doet zo'n zwangerschap.
    Maar gefeliciteerd! Neem aan dat je het nog maar net weet..?
    Al symptomen..?

    Jansen
     
  9. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    Uhm, we zijn best wel blij... Pappa ook hoor! :D
     
  10. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Das leuk om te horen.

    Wij gaan de eerste week van januari naar de vk maar daar wordt dan weer niet de echo gemaakt. Maar ook die afspraak ga ik alvast regelen :)

    Jansen
     
  11. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Toch een opluchting als je dat hartje ziet, of niet? Bij ons tenminste wel.

    En wat een verschil al tussen die van jullie en die van ons, bij ons zie je niet meer dan een wit streepje op de foto, volgens mij had hij hem op het scherm veel duidelijker.

    Groetjes
     
  12. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Een paar redelijk zorgeloze dagen achter de rug en zie net op de wc wat licht roze slijm...

    Wat is dat nou weer?!?!? Is dat normaal...?
    Pff..leuk maar ook om gek van te worden.

    Iemand?

    Jansen
     
  13. Kay

    Kay Lid

    1 dec 2005
    95
    0
    0
    Jansen, ik herken je verhaal ook volledig. Morgen 'mag' ik voor een echo, maar ik ben doodsbang. Prompt weet ik zeker dat het niet goed gaat. :(

    Over je roze slijm, ik durf er niets over te zeggen. Ik las net in een ander topic dat men het herkende als 'kan normaal zijn'. Maar goed, wij met onze voorgeschiedenis vinden nou eenmaal niets normaal en maken ons direct zorgen...

    Ik hoop dat je straks weer wat geruster wordt.
     
  14. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hoi Kay,

    Bedankt voor je reactie. Dat roze slijm heb ik in een andere topic inmiddels inderdaad ook als "normaal" herkend.

    Suf is het he... Herken mezelf hier ook helemaal niet in, ben normaal gesproken toch vrij relaxed en nuchter, maar dit :)

    Ik zie ook erg uit naar die eerste afspraak maar ben tegelijkertijd erg bang. Zaterdag komt een dame van Moeders voor Moeders langs. Ze doen nog een extra zwangerschapstest voor de zekerheid, zelfs daar zit ik 'm al voor te knijpen.
    Pfff ;)

    Maar naast die zorgelijke kant is er natuurlijk ook de erg genieterige kant van het verhaal. Want genieten doe ik ook, zeker!

    Heel veel succes en vooral luister- en kijkplezier morgen bij de vk. Komt vast allemaal goed! Laat je even weten hoe het was?

    Jansen
     
  15. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Vervelend hoor Jansen .
    Dat rose slijm bedoel ik.
    Het hoeft niks te betekenen, het gebeurd wel vaker en dan is er helemaal niks aande hand.

    Helaas had ik dat rose slijm ook, maar bij mij was dat het teken voor de miskraam.

    Maar ik heb begrepen dat dat niet altijd het geval is.

    ikhoop dat je snel duidelijk heid mag krijgen tijdens de echo.

    Liefs,
     
  16. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hm, dat was niet echt de input waar ik op zat te wachten...

    Toen ik deze zomer een miskraam kreeg (en niet wist dat ik zwanger was) was het eigenlijk alleen (veel en lang) bloed.

    Ik wacht af...
     
  17. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Nee niet de input waar je op zit te wachten dat begrijp ik maar al te goed.

    Waarschijnlijk is er ook helemaal niks aan de hand.
    Dit is er bij mij gebeurd, en het heeft geen zin denk ik als ik dat zou ontkennen daarom schrijf ik het op.
    En dat vele en lange bloeden had ik ook hoor, maar dat was bij mij een dagje later.

    Maar ik duim met heel mijn hart dat het allemaal goed is.

    Liefs,
     
  18. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik had net als Jolanda al schreef ook roze slijm voor mijn miskraam. Maar je leest ook dat het wel vaker voorkomt en het heel onschuldig is.Wellicht mag je wel iets eerder voor een echo komen? Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!

    Pim
     
  19. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Mijn miskraam is begonnen met het verliezen van de slijmprop, daarna twee dagen wat bloed maar niet veel en toen in 1 keer weeën en de vrucht.

    Ik weet dus hoe het voelt en toch met elk steekje, rommeltje vlieg ik alweer naar de wc in de veronderstelling dat het nu dan wel mis zal zijn, gelukkig is dit tot nu toe nog net gebeurt.

    Gisterenavond werd ik wel wat rustiger, waardoor? Nou bij de vorige zwangerschap had mijn man heel sterk het gevoel dat we nog niets hoefden te kopen. Gisteren ging hij even langs de bouwmarkten en kwam terug met een foldertje over disneykamers (en de verfstaaltjes ervan) en hij had met zijn mobiele een paar foto's genomen van iets wat hij leuk zou vinden aan de muur.
    Ook was het in bed net alsof ik mijn oma hoorde zeggen dat alles wel goed zou komen.

    Vanmorgen was ik behoorlijk misselijk (na ontbijtkoek wat afgezakt) en meteen is daar die angst weer want tijdens de miskraam was ik ook heel misselijk.
    Gisteren trouwens ook, toen ging ik bijna boven het afwaswater over mijn nek, manlief kan hier trouwens hartelijk om lachen.

    Groetjes
     
  20. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Ik heb ook pas een miskraam gehad, ben nu opnieuw zwanger maar verlies iets bloed sinds gisteren, heb de huisarts gebeld en moet vanmiddag naar haar toe. Hoop dat ze me gerust kan stellen. Hoop niet dat het weer uitloopt op een miskraam. Heb wel wat krampjes onderin mijn buik. Ben zo bang.

    Groetjes Toi
     

Deel Deze Pagina