Zwanger en miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jansen, 6 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Sterkte vanmiddag. Duim voor je dat allesgoed is!
    Houd je ons op de hoogte?

    Pim
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Sterkte Toi! Hoop dat je gerust wordt gesteld!
     
  3. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Kom net terug van de huisarts en ik mag morgen om 14:00 uur een echo laten maken. Moet wel kweken afnemen voor de ziekenhuis bacterie. Hier zijn ze bang voor omdat ik in turkije in het ziekenhuis heb gelegen voor de eerst miskraam. Moet me morgen melden bij de receptie van de Spoedeisende hulp, daar moeten ze bellen naar de poli gynecologie en dan zullen ze met veel toeters en bellen me gaan halen voor een echo. Hopelijk gaat alles goed. Morgen meer nieuws en hopelijk goed nieuws.
     
  4. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Fijn dat je morgen al terecht kunt. Het zal vandaag nog een lange dag worden, maar morgen weet je gelukkig meer.

    Verlies je nu nog steeds bloed of is het al opgehouden?

    Pim
     
  5. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Tis niet veel wat ik verlies gelukkig, maar er zit wat bloed bij de slijm. Urine is bloedvrij, tis in ieder geval niet goed. En ik voel nu van alles onder in de buik. Hopelijk krijgen we morgen goed nieuws. We proberen positief te blijven, maar het is wel moeilijk hoor. Pffffffff weer een slapeloze nacht erbij. Heb er net 2 achter de rug.

    Groetjes Toi
     
  6. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Fijn dat je morgen al een echo krijgt. Ik hoop voor je dat alles gewoon goed is. Zal voor je duimen!

    Succes!

    Mriek
     
  7. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Kay,

    Hoe ging de echo vandaag...? Alles goed?
     
  8. Kay

    Kay Lid

    1 dec 2005
    95
    0
    0
    Jansen, wat lief dat je er naar vraagt. Uit mezelf had ik het hier niet meer neergezet.

    Nee... Het was niet goed... Ik blijk zwanger te zijn van een tweeling, maar helaas zonder hartactie. Woensdag de echo bij de verloskundige, donderdag ben ik bij de gynaecoloog geweest om voor de zekerheid nog een keer te kijken, maar helaas het zelfde nieuws. We zijn er echt erg verdrietig over, zeker nu het ook nog een tweeling bleek te zijn... Dat was zo mooi geweest!

    Ik krijg met ong. 1,5 week een curretage. En dan... Dan moeten we alle moed maar weer bij elkaar rapen he? Eens moet het toch goed gaan??
     
  9. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Veel sterkte Kay!
    Groetjes, Wendy
     
  10. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Jeetje Kay, wat afschuwelijk nieuws... Ik word er helemaal naar van... Veel succes met het verwerken van jullie verlies, meid.

    Anouk.
     
  11. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ook ik wens je sterkte, Kay.

    Pim
     
  12. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    heel veel sterkte
     

Deel Deze Pagina