Hoera! Ik ben weer zwanger! Maar, net als bij mn dochtertje die net 1 jaar is geworden, voel ik me MOE MOE MOE, lusteloos, brak en belabberd... Ik wil alleen maar slapen. Niets eten maar wel een misselijk/lusteloos gevoel... Haha, ik weet gelukkig dat het overgaat, maar ik weet weer hoe die eerste maanden afzien waren!
Thanks meiden!! Ja echt volop genieten haha, rechtop slapen en steeds een hapje cracker, maar ik weet nog hoe fijn en heerlijk het straks word! En daar doen we het allemaal voor he?!
herkenbaar!!! Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en als ik niet beter wist lijkt het wel alsof mijn lijf dezelfde symptomen vertoont als van toen ik ooit depressief was, jaren geleden. Moe, moe, moe.... ik ben gewoon uitgeput en kan niet meer. s ochtends als ik wakker word heb ik alweer zin om savonds mn bed in te duiken. ook een lusteloos gevoel, nergens zin in! ook misselijk, niet overgeven, maar wel misselijk afwisselend met brandend maagzuur. het enige verschil met een depressie is dat ik in mn koppie wel heel blij ben en de hele dag verliefd aan de baby denk, maar mn lijf heeft echt even een eigen wil.... ben blij dat jij zegt dat dat dalijk echt weer over gaat