Kleine meid 4 maanden en weer zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Zwaluw1989, 30 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwaluw1989

1 aug 2013
    68
    0
    0
    Hoihoi!
    Ik ben 4 maanden geleden bevallen van ons eerste kindje.
    Ik geef volledige borstvoeding, en ging er dus een klein beetje vanuit dat dit (zeker de eerste 3 maanden) bescherming zou bieden.
    Niets is minder waar.... We hebben sinds mijn bevalling welgeteld 1x gemeenschap gehad en dat was dus voldoende om weer zwanger te worden!
    Lily is 23 september geboren en nu verwachten we nummertje 2 ook ergens in september......

Vl vindt het erg snel gaan en hij denkt misschien dat het beter is om de zwangerschap af te breken. Ik denk hier heel anders over........

Lastige situatie, we moeten nog veel gaan praten!

Ik ben overigens super blij met dit geschenk!

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Wow dat is inderdaad snel! Maar als jouw lichaam het aan kan zou ik niet weten waarom het niet kan. In de 9 maanden dat je nog hebt voor je kindje geboren word, kun je nog genoeg wennen aan je kleine meisje die je nu hebt :)

Gefeliciteerd en ik hoop op een voorspoedige zwangerschap voor je! :)

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Gefeliciteerd! Ik zit in dezelfde situatie. Het is even schakelen.

En abortus vind ik dan een beetje te makkelijk gezegd van je vriend. Misschien moet hij het even laten bezinken.

Maar geniet ervan! Je bent niet de eerste die het overkomt :D

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! en inderdaad geef je vriend even tijd om dit te verwerken het is natuurlijk best heftig zo snel op elkaar volgende keer na de bevalling toch maar aan de ac ;)

5. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Laat het even bezinken bij je vriend, voor de meeste problemen komt er echt wel een oplossing!

Ps. Het is algemeen bekend dat borstvoeding geen goede ac is :) Voor sommige vrouwen werkt dat zo, maar omdat we het hier zo goed hebben en doorvoed zijn, denkt ons lichaam dat we een nieuwe zwangerschap prima aankunnen en worden we snel na de bevalling weer vruchtbaar.

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!! Eventjes laten bezinken en dan zal het vast wel goed komen.;)

7. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Gefeliciteerd!!!

Hier schelen de oudste twee 14mnd mijn ex was not amused en riep tot aan de bevalling laat het maar weghalen. Hij heeft zelfs de bevalling gemist al dan niet expres.
    Uiteindelijk zijn we uit elkaar gegaan.

Onze tot nu toe jongste twee schelen 1 jaar en 8 dagen.

Het is echt ook wel leuk dat ze dicht op elkaar zitten. Lichamelijk wel erg zwaar vond ik.

Nu zwanger van nr 5 onbewust. Er zit straks 1,5 jaar tussen.

Hopelijk kunnen jullie na de grootste schrik toch samen genieten.

8. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Ik weet precies hoe je je voelt, ik was ook na 3,5 maand weer zwanger. 11 dagen geleden bevallen en ik vind het allemaal best meevallen. Ja weinig slapen, maar dat is met 1 baby ook.

Hier was het ook een verrassing, wij hebben er nooit over gedacht om het weg te laten halen. Misschien heeft je vriend even tijd nodig? Het is natuurlijk echt even schrikken, dat was hier in ieder geval wel. Je verwacht het ook gewoon niet. Laat het even een paar dagen bezinken bij hem en heb het er dan eens over, wellicht moet hij aan het idee wennen. Ikzelf heb bijna 6 maanden aan het idee moeten wennen!

9. Zwaluw1989

1 aug 2013
    68
    0
    0
    Bedankt voor de fijne reacties :)
    Ik vind het zelf ook erg wennen, en kan me voorstellen dat het voor mijn vriend nog heftiger is.
    Ik heb erg het gevoel dat ik mn dochter straks tekort doe ofzo.
    Ben er nog erg emotioneel onder, maar alles komt goed!

Ben ook weer lekker ziek, dat is minder met een kleine meid erbij ;)

10. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Gefeliciteerd! Mooi wonder! ;)

11. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Gefeliciteerd!! En inderdaad, kennelijk is je lichaam ervan overtuigd dat je het aankunt ;)

Deel Deze Pagina