ja ik stond er ook raar van te kijken en haal dit net van eenander form af. uit mijn verbazing klopte het ook nog bij veel aankomende ouders. het gaat om het volgende plekje. aan de binnenkant van je voet zit het bot van de enkel, als je daar naar benede gaat dus in de holling van je voet moet zich aan een voet een bobbel bevinden die groter is dan bij de andere voet. is hij links groter wordt het een meid. en is hij rechts groter wordt het een jongen. laat weten of het klopt vind het wel een leuk iets.
Ik kan er niet achter komen welke bobbel en welke holling precies wordt bedoeld, maarreh.. volgens mij is de mijne links groter.. en dan zou het kloppen..
ik heb een foto van welke bobbel het is maar ik weet niet hoe ik hem moet plaatsen hier. zet hem wel ff in me album oke.
Whelup ik voel/zie geen verschil. (Hermafrodiet?) Of zit ik verkeerd te kijken. We zullen het over een paar weekjes weten...
Zie ook (nog) geen verschil.. Maar we hebben sowieso al besloten het geslacht een verassing te gaan houden, ook voor onszelve.. Eh.. zodra ik verandering zou zien in 'bobbels' , is dat toch een soort van valsspelen hé
kan geen bobbel in de holling vinden? zal wel niet goed kijken\voelen offfffffffff word het toch niet een kleine alien he? hahahaahaha
Ja, ik had dat ook al gelezen enkele weken geleden, en het klopt bij mij ook. Rechts is dikker, dus een jongen...
haha grappig nog nooit van gehoord. ik hoorde wel als je tijdens je zwangerschap lekkende borsten hebt dat het een jongetje wordt lekken ze niet dan krijg je een meisje.
Dat bakerpraatje is ook nieuw voor mij.... HAHA Wat als 1 borst lekt...... (Toch hermafrodiet dan? Alles wijst er nu op.....)
Nou, dan blijft het hier nog steeds een verrassing. Ik voel rechts idd een bobbel, zou dus jongen moeten zijn. En ik heb geen lekkende borsten, zou dus meisje moeten zijn. En het is er echt maar eentje.
@harmless haha kijk maar uit dan! bij mij klopte het wel ik had geen lekkende borsten en ik heb een meisje gekregen.