ik heb de angelsound gekocht en nu lees ik overal dat je eerst je eigen hartslag moet opzoeken en dan proberen die van je baby op te zoeken maar overal waar ik zoek ik vind mijn hartslag niet en als ik de angelsound onderin mijn buik druk en een beetje rechts duw krijg ik een hartslag en ook alleen maar daar het is een hartslag van 90 hartslagen per minuut en ik weet dat ik nog maar 8 weken zwanger ben morgen 9 weken maar mijn baarmoeder komt al boven mijn schaambeen uit en dit is ons derde kindje en zeker weten doen we het niet dat ik 8weken ben dat moeten we eerstbekijken met een echo dus het kan dat ik langer heen ben maar wie weet raad wie weet van wie de hartslag is van mij of toch de baby?
Ik kreeg ook mijn eigen hartslag niet. Ik vond onderin bij mn schaambot wel 2 hartjes. Later bleken dat de kindjes te zijn!
een hartslag van 90 is waarschijnlijk die van jezelf! de hartslag van de kleine moet toch wel een stukje hoger zijn! succes!
die van 90 is vanjezelf probeer als je luisterd heel laag te zoeken ,maar echt heel laag en als je ligt til je benen iets op en geef wel een beetje druk op de buik met de dopler .. ik vond hem met 10 weken .. succes
Om je eigen harslag te zoeken zet je de angelsound op je hart . Dan weet je het ritme. De beeb wordt wat lastig om te zoeken wrs ligt deze nog te ver onder het schaambot, maar wie weet wil het al lukken. Succes
bedankt voor jullie reactie,s maar als ik hem op mijn hart doe hoor ik niks en als ik hem op mijn pols doe hoor ik niksalleen onderin mijn buik en dan heel laag dan moet ik best hard drukken en dan hoor ik een hartslag en hij gat voor mijn gevoel best snel
Ja ik dacht al 'het is toch heel simpel om je eigen hartslag te beluisteren?'. Volgens mij gaat er voornamelijk om dat je leert je eigen hartslag niet te verwarren met die van je kindje... Maar volgens mij is de kans nihil dat je nu al de hartslag van je kindje hoort hoor... Daar ben je nog wat te vroeg mee.
Als je wat zonnebloem olie(of iets anders olieachtigs gebruikt) moet je met de angelsound op je hart toch echt duidelijk wat horen.
Ik heb de angelsound toen ook op mn hart gezet, onder mn borst geprobeerd... en ben steeds een stukje gaan schuiven. Ik dacht al dat ik schijndood was ofzo. Maar ik kreeg ook echt mn eigen hartslag niet te pakken. Wel met 8 weken die van de kindjes
ik heb de gel erbij en ik doe er ook genoeg op en mijn eigen hartslag hoor ik niet en hij doet het wel want mijn darmen kun je ook wel horen ik begrijp er ook niets van de enigste plek waar ik wat hoor is bij mijn schaambeen
ik denk ook echt dat je te vroeg bent ,waarom leg je hem niet in de kast en probeer je het over een weekje weer ,hier wordt je juist helemaal gestrest van ! en er staat niet voor niks op de doos vanaf 12 weken .. liefs flower
ja ik denk ook dat ik het maar in de kast leg en ik luister over een week wel weer erg bedankt voor jullie reacties
Bij de meeste vrouwen hoor je pas bij een week of 12 wat. Mijn VK vertelde dat, maar van veel vriendinnen hoor ik het ook, dat ze pas dan het hartje hoorden. Bij mij was ie (bij de VK) wel vroeg te horen (9 weken) en gelijk heel krachtig, maar die kleine meid van ons heeft gewoon een krachtig hartje: de VK hoeft elke keer die doptone er maar op te zetten, of hup! Daar is het. En bij de 20-weken-echo was de echoscopist bijna lyrisch, zo goed als het hartje (en de rest) eruit zag... Dus ja... Maar een hartslag van 90, dat ben jij. Je kindje is echt veel sneller! Maar ws. lukt dat pas over een tijdje, (ook al komt je baarmoeder al boven je schaambeen uit, dat zegt op zich niks: het gaat er ook nog om hoe krachtig het hartje al klopt enzo...).