Hallo dames. Morgen gaan wij met de hele fam een dagje naar de Efteling toe! Ik ben op het moment 32 weken zwanger. Normaal gesproken ben ik echt een dare devil en ga ik ook graag in de dingen die snel gaan maar uiteraard is dat nu uitgesloten! Maar, nu de vraag.. Waar mag je wél in als je zwanger bent? Op de website van de Efteling, kan ik er niets over terugvinden. Dus mag je bijvoorbeeld wel in: de Droomvlucht, Fata Morgana, Carnaval Festival, Piraña (die gele ronde bootjes op die wildwaterbaan), Vila Volta etc. Iemand enig idee?? Bedankt!
Ik zou niet gaan Morgen is het 28 graden en takkendruk Denk dat je overal wel 1/1,5 uur moet wachten, lijkt me niks met 32 welen zwangerschap, tenminste, niet voor mij Piranha mag denk ik niet ivm dat ze ooit omgeklapt zijn, en niet veilig voor een zwangere,droomvlucht ook niet ivm beugels en grote hoogte mocht hij vasthangen (droomvlucht mogen ook geen mindervalide in, terwijl dat in andere attracties wel mag) ook villavolta mag volgens mij niet Op de downloadbare plattegrond kan je kijken welke attracties wel/niet mogen Mij lijken wel: - carnaval festival - sprookjesbos - fata morgana - aquanura kijken - Raveleijn
Het is inderdaad erg druk in de Efteling. Wij hebben een abbonnement en gaan dus erg vaak, maar ik moet zeggen dat ik na 3 uur al wel weer naar huis wil. Je mag trouwens gewoon in de droomvlucht en de Piraña. Je mag alleen niet in de achtbanen. Dus de python, de vliegende hollander, joris en de draak, de vogelrok en de bob. Maar al zou je nergens in gaan, dan kun je je nog heerlijk vermaken. Maar ik zou vanwege de drukte ook maar niet gaan, is zonde van het geld als je na een paar uur al weer naar huis wilt.
Poeh 32 weken zwanger, slenteren door een drukke efteling met dit warme weer. Ik zal er niet aan moeten denken. Maar ja ik weet natuurlijk niet hoe jij je eigen voelt, dat is bij iedereen anders. Maar ik denk dat je inderdaad bijna nergens in mag en kan. Een vriendin van mij is vorige week met 25 weken zwangerschap naar de efteling geweest, maar ze heeft er toen weinig aan gehad. Alleen toen was het niet zo warm, en ook niet zo druk.
ik ben met 34 weken nog geweest. birkenstocks aan, op tijd gaan zitten drinke en eten en ik had nergens last van. maar ik ga.ging niet met deze drukte. mij niet gezien. zonde van mn geld
Ik ben in de meivakantie geweest,toen was ik al doodop. Meestal staat op de attractie of je erin mag. Ik ging sowieso uit van mijn gevoel, maar ik hou ook niet van snelle dingen hahaha
Ik ben tijdens de zwangerschap van de eerste gegaan rond 28 weken (in de schoolvakanties) Maar ik mocht niet in de pirana. Wel in de droomvlucht inderdaad.
wij wilden ook gaan maar ben sinds mn 30weken een echt wrak ,dus gaan met onze kleine vent deze winter dingen die niet mogen :vogel roc ,pirhania ,halve mean ,villa volta ,joris en de draak en de vliegende hollander (mss dat k nu nog iets vergeet maar s bij mij ook al 2jaar geleden)
ik heb de vorige berichten niet gelezen ivm beetje haast maar wil wel even zeggen dat de Vila Volta geen goed plan is!! Die beugels gaan erg strak en toen ik dat deed met 24 weken zwangerschap deed het verdomd veel pijn!
Gewoon meegaan met de familie en alleen de 'suffe' dingen doen. Wie weet ontdek je iets wat je normaal niet spannend genoeg vindt, of kun je aansluiten bij een tammer familielid zonder daredevil-genen . Ik skip normaal altijd al die stomme sprookjes, misschien is dat nu juist wel leuk. Het zou zonde zijn om een familiedag te laten schieten, lijkt me. En zo onbeschoft heet is het nou ook weer niet, toch? Ik ben dan wel nog maar net zwanger, dus geen recht van spreken over de warmte, maar in het bos lijkt het me prima te doen.
Ik wil ook gaan!!! Maar met mijn 29 weken gaat dat niet lukken, kan dan bijna nergens in.. en om nou de hele tijd rond te lopen.. Dus ga ik in de winter en neem mn ukkepukje mee
staat naar mijn weten buiten een bord waar opstaat dat je er niet i mag met hartklachten ,rugproblemen of zwangerschap!
Ik ben zwanger toen ik 23 week was na walib geweest. In hele eenvoudige dingen zoals bootjes in het water mocht ik helaas niet in.... Was er dus puur alleen voor gezelligheid want mocht echt nergens in. Weet niet hoe dit zit met eftelin, maar denk dat alle parken wel ongeveer hetzelfde hanteren, stond ergsn in de rij en moest er echt weer uit (zichtbaar zwanger wel al) Heb het wel gezellig gehad maar verheug je er nie op dat je in veel mag
De pirana geen idee want daar mocht onze dochter niet in dus ook nietin de rij gaan staan. De rest wat je beschreef wel in geweest. Ben zondag geweest en had er geen moeite mee als je maar je rust momenten pakt. Probeer in de schaduw te blijven en neem een fles water mee die je kunt vullen
Ik ga volgende week 3 dagen naar de efteling, slapen in bosrijk( ruim 30 weken dan ). Als je je goed voelt met 32 weken , zou ik gewoon gaan . Het zal warm en druk zijn voldoende drinken en rust nemen. Maar het is echt hoe je er zelf tegen aan kijkt . Er zijn naar mijn idee genoeg attracties waar je in kan.
Ik ben vorige week geweest toen 32 weken zwanger. Ik mocht in de carnaval,droomvlucht en fata morgana maar verder eigenlijk niet ja die langzame bootjes op het water maar niet de pirana stond een bord dat het niet mocht
Wat anderen al zeiden- hou er rekening mee dat het echt echt echt druk is waarschijnlijk, de afgelopen dagen hebben ze elke keer nog de extra parkeerplaats moeten openen Ik moet er zelf niet aan denken om dan de hele dag in de zon rond te moeten banjeren, zo hutje-mutje op elkaar in de hitte. Doe mij maar een zwembad
gewoon lekker gaan.gewoon genieten met de rest en waar je wel in mag.ik denk dat het met deze hitte helemaal niet zo druk word alle mensen gaan naar zee of zwemmen.ik ben pas nog in plopsa de panne geweest en daar kon je ook in veel dingen hoor.en niet alleen kinderatracie's gewoon gaan
Wij gaan dadelijk in oktober 3 dagen naar de efteling, apartement in bosrijk. Dan mag ik ook weer overal mee in. En dan is het teminste niet meer zo druk
Ach joh, als je je goed voelt gewoon gaan. Desnoods ga je lekker op een terras zitten of in de stoomtrein als het teveel wordt. Dit is een lijst van de attracties, vreemd genoeg staat er niks bij over zwangeren die er wel of niet in mogen: http://www.efteling.com/media/Pdf/Toegankelijkheid-per-attractie-2012.pdf Droomvlucht kan je volgens mij prima in, net als Carnaval Festival, de Pagode, Fata Morgana, stoomtrein en het Sprookjesbos kan altijd natuurlijk. Al zou ik er wel voor zorgen dat iemand je vasthoudt bij bijvoorbeeld Fata Morgana, wiebel wiebel haha. Villa Volta zou ik niet doen (volgens mij mag dat ook niet) want die beugels komen idd erg in je buik te zitten. Krijg weer helemaal zin om naar de Efteling te gaan, jammer dat we zover weg wonen.