zwanger en naar de film of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MI87, 30 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vermoed dat je mijn antwoord een beetje verkeerd begrepen hebt want zo bedoelde ik het zeker niet.

Mijn antwoord was misschien niet volledig een antwoord op je vraag. Je leest hier gewoon vaker dat sommige zwangeren bijna niet meer buiten durven, maar ik had je tekstje wat verkeerd geïnterpreteerd:)

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik had hetzelfde idee omdat er HOERA HOERA HOERA geroepen werd door vijftig man op een bruiloft en de baby een driedubbele salto inclusief flikflak maakte in mijn buik omdat hij van het geluid schrok... Daarom wilde ik vanaf de 30 weken niet meer naar de bioscoop.

Ik was het in week 41 compleet zat; moest en zou naar Percy Jackson and the Lightning thief (geloof ik, zoiets was het verleden jaar augustus) en de baby heeft niet 1 kik gegeven.

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja het kwam op mij over als: weer zo'n zeikerd die bang binnen zit 9 maanden.

Maar geeft niet. Ik zucht ook wel eens bij sommige vragen die gesteld worden door anderen.
    Ennuh...ik ben zwanger he ( goed excuus) en ben de laatste dagen ook wat sneller op de teentjes getrapt.

Heb laatst een bruiloft gehad en waren wel enkele nummers waarop de kleine aardig druk werd. Toch wel op een van die nummers een snelle jive gedaan en heej, kind zit er nog! Maar het stuiteren van mijn buik was niet zo lekker. Die doen we wel weer na de zwangerschap hihi. Maargoed. Soms hoor je een lekker nummer en dan moeten ff die voetjes van de vloer he.

Maar hopelijk hoef ik de zaal niet te verlaten. Wie weet valt het mee met deze film...

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Joycey, haha grappig. Misschien dacht de baby: nu moet ik me koest houden want anders word mama boos?

Maar dat heb ik nu ook ja. Ik wil,gewoon naar die film. Misschien helpt het ;)
    Begint trouwens nu wel een eigen willetje te krijgen hoor... Alles wat tegen/op/aan mijn buik zit word net zo lang geschopt tot het weg is. Kreeg er eergister mijn eerste harde buik van! De kat lag op mijn buik te slapen. En dat vond de baby maar niks.

5. emmaa

emmaa Actief lid

19 okt 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    Gewoon gaan! Deed ik ook, alleen begonnen de weeen tijdens de film!

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Emma, die film vergeet je nooit meer!

7. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Gooi een deken over je buik heen, dan heb je een soort geluiddemper :D

8. emmaa

emmaa Actief lid

19 okt 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    Haha klopt! Was django en duurde ongeveer 3 uur !

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Uh......ik had vanmiddag de radio ook lekker hard aan in de auto en ukje reageerde niet eens.

Nou heb ik ook de hele dag 2 schreeuwende apparaten (lees peuter en kleuter) om me heen, dus ik denk dat deze baby wel wat gewend is ondertussen. Want kan me haast niet voorstellen dat er geluid is wat heftiger is op het moment ;)

Onze hond slaat ook wel eens aan en soms wordt daar wel op gereageerd, maar onze dochters hebben, toen ze geboren waren, ooit gereageerd of zijn wakker geworden van geblaf. Dus ja, ze horen het waarschijnlijk wel in de buik, maar dan kunnen ze er ook vast aan wennen :p

10. nursie29

nursie29 Lid

13 jan 2013
    63
    0
    0
    Gewoon lekker gaan joh. Ik ben 2 weken geleden nog geweest en toen was ik 38 weken zwanger. Hooguit dat de kleine iets drukker was op sommige momenten maar hij zal er echt geen trauma aan overhouden hoor. Lekker genieten zolang het kan en vooral als je zo graag wil.

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Snap je vraag heel goed ts. Tijdje terug zeiden hier een aantal meiden dat hun kind zo schrok van t geluid dat ze de zaal verlieten.

Zelf zou ik de bios niet uit de weg gaan hoor. Al schrok beeb hier ook enorm van t kapot maken van de ballonnen van koningsdag!

12. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Het hangt denk ik ook af van de beweeglijkheid van je kindje. Als de kleine snel schrikt kan ik me voorstellen dat je twijfelt! Ik heb gelukkig een relaxte jongen in m'n buik:D Gisteren nog woei de wc deur door tocht keihard dicht: hij gaf geen kick. Daarentegen, als ik Beyoncé opzet, en met name "run the world (girls)", dan gaat 'ie helemaal los daarbinnen:( Of een protest, of hij vindt het wel leuk hahaha

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja precies, die reacties herinner ik me ook nog dat ze de zaal moesten verlaten.

Ik ga er gewoon heen. Dan ben ik rond de 29/30 weken. Heb wel een drukke baby maar nog niet veel schik reacties gehad. Kan aan de hormonen liggen maar ik vind juist dat ikzelf sneller ergens van schik terwijl ik eerst een dooie was wat dat betreft...
    Laatst op de kermis gelopen en toen was ie hartstikke rustig. Daar draaide wel harde muziek ook. Maarja weet niet of zo'n hoog met de computer vervormde schreeuw van godzilla vervelend is voor de kleine. Hoop gewoon dat het meevalt. Zou het jammer vinden en zonde van mijn geld anders...

14. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Wat fijn dat de meeste dames hier gewoon konden gaan in hun zwangerschap. Ik ben met 25 weken naar "the Hobbit" geweest, lekker een avondje weg met vrienden. Maar ik werd helemaal niet lekker van het geluid en de trillingen die het veroorzaakte. Ik heb niet het gevoel dat de baby het lastig vond, die bleef best rustig, maar ik werd zelf niet lekker. Duizelig, misselijk. Pech hebben dus... Het kwam overigens echt door de impact van de film (licht en geluid), want daarvoor en daarna was het meteen over.

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Micera, dat is ook vervelend. Ik ben nu ook extra gevoelig inderdaad en word snel wagenziek... In die hoek had ik nog niet eens gedacht! The hobbit deel 2 is ook een film die ik aan bet begin overgeslagen had. Lag toen ook alleen maar kotsziek op de bank maar die had ik ook graag willen zien.

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik denk dat het prima kan. Ik ben tijdens de zwangerschap van mijn dochter naar de musical 'we will rock you' geweest en dat was met vlagen ook echt keiveel geluid. Ging allemaal prima.
    Deze zwangerschap ook een avondje gaan carnavallen (kroeg met ook harde muziek) en ook daar had de baby geen problemen mee. :)

17. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Schitterend topic weer, ik las de titel moest al lachen (niet uitlachen!)

Gewoon lekker gaan, je moet je kind ook niet teveel beschermen :p hier ook 2 meiden in huis die voor de grap wel eens tegen mn buik schreeuwen. Een man die de volumeknop op zn muziekkamer goed weet te vinden en ik die alles doe.

Komt goed, je moet maar denk de geluiden die jij hoort, hoort de baby gedempt dus die heeft een aangenaam tv geluid. En mss kweek je zo wel een film of godzilla fan, altijd handig :D

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik denk dat mijn buikbabies meer te verduren hebben gehad van de herrie die de andere kinderen maakten hier thuis dan van naar de film gaan.
    Ik heb tijdens mijn zwangerschappen met enige regelmaat geschoten op de schietbaan (met toestemming van mijn gyn met 30 jaar ervaring) dus ik neem aan dat een avondje bios geen probleem moet opleveren............
    De baby zit enorm goed verpakt en ondanks ons moeder instinct om ons kind te beschermen kunnen ze echt heel veel meer hebben dan je denkt.

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Jeetje. Toen N. in de buik zat heeft ze wel meer te verduren gehad. Ben gewoon in de kroeg en op feestjes geweest. Ook concerten bijgewoond en tig keer naar de bioscoop geweest. Kan prima hoor!

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ooooh als schieten kan...

Deel Deze Pagina