Hier ben ik bij m'n eerste naar "concert" in tent geweest toen ik 12 wkn zwanger was. Maar dat ging niet goed. Ging door de "trillingen en bass" bijna van m'n stokje en ben bij de EHBO beland. Die zei dat vruchtwater ging trillen en dat tast je evenwichts orgaan aan.
Als je vruchtwater in je evenwichtsorgaan hebt zul je inderdaad beroerd zijn Als je erg zenuwachtig bent gewoon thuis even het geluid op turbostand zetten...komt beetje op hetzelfde neer. Maar je buik inpakken met bubblewrap zou ik echt niet doen. Ik moet zeggen dat ik de stoelen echt killing vind en dat een lange film echt geen optie is.
Haha nee geen vruchtwater in evenwichtsorgaan. Maar had iets met elkaar te maken. Maar is al 5,5 jr geleden dus weet niet meer precies wat.
Ik moest het ook ff twee keer lezen...maar je meent het serieus Gewoon gaan!! Maak je niet gek, kindje zit aardig goed beschermd in je buik.
Ben met 40.6 weken nog naar de bios geweest. Krijgt een baby niets van hoor! Toen ik na de film thuis op de bank plofte kreeg ik de eerste wee. Volgende ochtend is m'n dochter geboren. Slumdog Millionaire zal me altijd bijblijven
Enige tip die ik heb is: zet geen bak popcorn op je buik, die van mij schopte zo de bak popcorn van mijn buik af
Ja ik ga echt naar de bioscoop met vier dikke lagen bubble rap om mijn buik gewikkeld. En voor de zekerheid doe ik een koptelefoon aan de zijkanten van mijn buik. En dat zou ik ook niet doen nee popcorn op de buik. Gegarandeerd dat de baby dan de hele zaal trakteerd!
Maar kindje reageerde nauwelijks op de kermis ( harde muziek) en ook nauwelijks op een bruiloft. Dus denk dat het wel goed gaat komen.
Ik ben ook gewoon naar de bios geweest tijdens mijn vorige zwangerschap en het is een pracht kindje geworden! Ik had vreemd genoeg ook de voorkeur voor trillers en enge series... Dacht ook heel lang dat dat misschien niet goed zo zijn voor de baby(gillende mensen en schikken), maar het is een super lief vrolijk gezellig meisje!
Ik ben pas ook nog naar de bios geweest! Geen probleem hoor. Kindje was wel lekker druk, maar dat vond ik wel gezellig Het enige wat me irriteerde waren de stoelen... Op een gegeven moment weet je gewoon niet meer hoe je moet zitten! En dan ben je pas halverwege de film