We zijn 5 jaar samen .. hebben 2 kindjes en de 3 op komst accident! elke keer dat ik me ergens inlog zag ik NIC844 ! en nu .... schrijf ik dit op google Nic844 en dan val ik in een profiel maar dan probeer dan paswoorden en val ik ! binnen ..... en wat blijkt het!?? hij vroeg een vrouw om zich te laten masturberen voor msn !? hoe moe ik dat aanpakken!? t'is zo lang dat ik zo een slecht voorgegevoel heb! dat ik zelf zegt tegen hem we gaan uitelkaar maar nu ... heb ik geen inkomst ... geen dop hoe moet ik dan mijn plan trekken! ik kan nergens heen !
heb je het hem verteld? Wat was zijn antwoord? Probeer niet gelijk conclusies te trekken. Luister goed naar zijn uitleg en bedenk dan pas wat je wilt. Is dit de eerste keer? Hou je nog van hem? Het is moeilijk. Mijn man heeft mij ongeveer 7/8 maanden geleden bedonderd. Ik ontdekte dat hij met een meisje mailde die hij op Texel had ontmoet. Wij zijn er samen uit gekomen, maar het doet soms nog steeds pijn. Ik ben nu ook in verwachting, maar ik blijf zelfstandig (eigen inkomen). Als het nog een keer gebeurd ben ik weg!!
ho meis, natuurlijk schrik je je rot, maar wacht even met beslissingen nemen nu... ik zou in ieder geval samen met je man gaan praten. een vriendin van mij maakte dit ook mee, ze is furieus geworden (heeft letterlijk de computer het raam uitgegooid) maar nu is alles goed en zijn ze heel gelukkig samen. daarmee zeg ik niet dat je dit opzij moet zetten, maar ga op zijn minst met hem praten en denk er goed over na wat je wilt, en wat het beste is voor jou! heel veel sterkte!
aaah het heerlijke internet.. ongeveer 7 jaar geleden heeft mijn mop ook zo'n soort account gehad, geen echte ontmoetingen of zo, maar wel vieze praat... heeft me gigantisch gekwetst en het maakt me soms nog argwanend als ik thuiskom en hij zet net de computer uit.. vraag me meteen af wat hij aan het doen was.. Toendertijd was ik depressief en niet echt het zonnetje in huis, seks was er totaal niet.. ik kan er nog steeds boos om worden, maar snap het nu ergens ook wel.. ik gaf hem totaal geen aandacht, was alleen met mezelf bezig.. Heb het omgekeerd ook meegemaakt, maar dat was nog veel erger.. was mijn ex.. met vieze (en lieve) praatjes.. voelde me schuldig, maar ook gevleid.. totdat mijn vriend een mailtje van hem zag waarin het net leek alsof we een afspraakje hadden, was echt totaal niet zo (kijk, is niet voor niets mijn ex he..geen interesse!) maar maakte bijna alles kapot.. en het stelde niets voor, vond alleen de aandacht zo fijn.. ik zou er over praten, wat is er gebeurt en waarom? behoefte aan seks, spanning? Het is en blijft een man en veel mannen hebben af en toe last van hormonen! Het valt niet goed te praten en het is ook niet jouw schuld, maar in het begin snapte ik ook niet zoveel van mannelijke hormoontjes, maar nu wel en dat scheelt een hoop.. Die van mij maakt graag vieze toespelingen, kregen er in het begin altijd ruzie over, nu lach ik er maar om.. is voor hem een manier om te laten merken dat hij me opwindend vind.. (al heb ik liever "wat ben je mooi" i.p.v "zal ik je dadelijk even lekker...") Ik zou er wel voor zorgen dat je financieel onafhankelijk wordt, dat ik altijd beter in een relatie! Succes!!
Ik heb van mijn man een chat ontdekt die veel te ver ging en het was zelfs bijna tot een afspraakje gekomen gelukkig was ik er op tijd achter en heb het tegen kunnen houden en er is in princiepe niks gebeurd de vrouw had ook geen foto van haarzelf en was geen 17 maar 40 !!! Dus dit was voor mij wel een rede om na een heel goed gesprek hem wel te kunnen vergeven en door te gaan. Nu gaat het beter als ooit tevoren met ons hij heeft me kunnen uitleggen waar de schoen wrikte in onze relatie en ik kon me erin vinden en we hebben een weg gevonden waarin we ons alle twee lekker voelen. Ik zou je dus willen aanraden met hem te praten en waarom hij het bij een ander zoekt, misschien komen jullie er dan ook wel uit ! Succes !!
nu heb ik nog wat ontdekt als....in de privé gestuurd !... ik ben helemaal je man! tot dan ! dan een meisje schrijft zeg me eerste warm woordjes dan meer kennismaking!...." en dan is niet goedgekeurd hij heeft anderen meisjes op internet gezien en hij zelf zitten te m.... bijna n....! nee het is voorbij nu is het te veel
oke, afspreken gaat idd veeeeel te ver... heb je al met heb gesproken?! jeetje meis, wat heftig! hoe haalt ie het in zijn botte kop??
weet je zeker dat hij ook idd afgesproken heeft? Probeer toch eerst met hem te praten. Ik snap je reactie echt goed hoor, laten we dat voorop stellen. liefs Setje
HIJ DENKT ZEKER DAT IK ACHETERLIJK BENT WANT HIJ WEET NIET EENS HOE VER IK ALLES KAN ONTDEKKEN ja ik had google die pseudo getijpt en dan binnen gegaan passwoord proberen en was raak ! en de berichten ook hij hal al eerder op msn gevraagd heb altijd nee gezegd dan vraagt die dezelfde aan anderen ! dan heb ik juist ontdekt dat hij anderen hotmail box heeft ook dezelfde paswoord
Lastig maar bij mij had ie het niet klaar gespeeld en had al de sloten vervangen en ze kleding buiten op de stoep!
Ik snap dat je in paniek bent en dat dit echt erg is, maar ik zal eerst eens met hem praten. Je zult toch ook aan het belang van je kinderen moeten denken en ik zou dus geen overhaatste beslissingen nemen. heel veel sterkte
afspreken gaat idd te ver! Maar probeer rustig te blijven, want dat is ook niet goed voor dat kleintje in je buik!
ja zou ik een inkomsten hebben en was het mijn huis zou ik de sloten ook al vervangen hebben maar heb niets en ten slote nu denk ik aan dat kleintje en weet niet of ik dit ga aankunnen aangezien ik geen ikomsten heb zou het misschien ..... voor mijn toekomst voor mijn kinderen .... ik ga vechten misschien zal ik ze niet mogen krigen das en feit om geen inkomst maar dan zullen de sociaal mij helpen .... dan zal ik ze krijgen ik hou al die bewijsen maar !
Hoezo je kan nergens anders heen? Met (bijna) 3 kinderen sta je heus niet zomaar op straat hoor. En zo wel dan is er altijd nog de crisisopvang. Je hebt recht op uitkering, belastingvoordeel en alimentatie. Je eigen leven vergooien voor een relatie die verder geen zin heeft helpt echt niet. En als hij zo stom is om sporen achter te laten wil hij misschien zelfs wel dat je hem betrapt?
wat balen voor je zeg, zou hem meteen de deur uitgooien , je bent veel meer waard dus laat je niet op de kop zitten!!!aanpakken die handel!!!
en heb je al met hem gesproken? maar je moet niet bij hem blijven omdat je het andres niet kunt betalen. je krijgt altijd een uitkering toch? nou ik hoop dat we nog iets krijgen te horen van je liefs