Ineens minder symptomen help!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Shadow08, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Sinds gister eind van de middag is mijn misselijkheid angstvallig minder! Normaal was ik 24/7 misselijk en werd ik er snachts ook wakker van! Sochtends ging het opstaan wel maar daarna was ik tot 1300uur echt verschrikkelijk misselijk, en nam het even af en vervolgens kwam het savonds weer keihard terug.

Vanochtend werd ik heel erg vroeg even wakker en was ik heel even misselijk, maar verder vandaag niet echt last gehad. Alleen tussen de middag heel even maar na wat eten was dit snel verdwenen. Ook zijn een week ofzo mijn borsten niet meer zo gevoelig, wel nog vol en gespannen maar meer niet.

Alleen de vermoeidheid is er nog. Nu is dus mijn vraag, is dit normaal? Ik word er ineens zo onzeker van, net alsof je jezelf niet meer zwanger voelt als die vervelende kwaaltjes er niet meer zijn! Terwijl we eind augustus nog een prachtige echo hadden van de kleine. Fijn he die onzekerheid!

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    dit is gewoon heel normaal hoor:)
    Je hoeft je echt geen zorgen te maken..
    Je lichaam went er gewoon aan:)

Alleen maar fijn toch dat het beter gaat:D

3. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Ja opzich ben ik daar ook wel een stuk blijer mee dan de dagen dat ik me neerslachtig voelde en misselijk was! Loop nu alleen maar met een big smile. Maar omdat je buik nog zo plat is als ik weet niet wat merk je verder helemaal niets! Maar dan moet ik gewoon geduld hebben!!

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahaha jep geduld hebben is t enige wat je kan doen en ik weet t is ooooo zoooo moeilijk!:)

Maarja goed je kan weinig anders;)
    Dus vertrouw gewoon op je lichaam:)
    Je zwangerschap duurt 'maar' 9 maanden dus volop genieten zou ik zeggen!:D

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @stephanie... erzijn al heel wat topics volgeschreven door mensen allemaal met hetzelfde wat jij nu doormaakt ;):D
    Dus maak je geen zorgen het hoort erbij...

Gewoon even zoeken op de site en je vind hele pagina's vol geschreven hahahaa...

Geniet ervan en gefeliciteerd nog!!

Liefs

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Je zit al wat over de piek heen dus dam gaat het al wat afnemen. Maak je geen zorgen ;)

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bij mij waren bij 9 weken ook veel kwalen ineens weg...en zie mijn banner.

Oh ja, bij 12 weken kwam de misselijkheid hier gewoon keihard terug, om bij 14 weken definitief te vertrekken ;)

Deel Deze Pagina