Hallo allemaal, ik ben benieuwd wie hier nog meer gaat bevallen in de Isala Klinieken in Zwolle ? Na de 20 weken echo ben ik doorgestuurd naar de gyn in Zwolle en heb inmiddels een medische indicatie, dus moet daar straks wel bevallen. Lijkt me leuk te kletsen met "lotgenoten" haha !
Ik ben er al een keer bevallen, in april 2011. Ook op medische indicatie. Is me prima ´bevallen´... En ik zal nu wel weer mogen, ook op medische indicatie, maar dan in het nieuwe ziekenhuis! Dat gaat 3 augustus open, ik ben erg benieuwd naar de verloskamers daar!!
Je kent mijn ervaring met de Isala en de keizersnede inmiddels wel he? Laat onze kindjes maar lekker tegelijk besluiten om te komen, liggen we gezellig naast mekaar op zaal. Ik hoor ook graag ervaringen over een natuurlijke bevalling in de Isala, alhoewel ik nog niet weet of het een keizersnede of natuurlijke bevalling wordt.
Aha ! Ja ben er ook wel erg benieuwd naar Alleen ik ben 16 Juni uitgerekend dus voor mij zit het er nog niet in haha
Haha ja inderdaad Larissa ! Ik hoop alleen wel dat ik een normale bevalling mag doorstaan .. Liever geen keizersnede.... Maar goed dat weet ik toch niet van tevoren helaas.
We duimen gewoon allebei voor normaal bevallen, kunnen we mekaar aanmoedigen voor welke datum gaan we? Ergens tussen 1-16 juni lijkt mij een mooie, bij mij wordt hij uiterlijk op jouw uitgerekende datum gehaald, dus jouw kereltje mag haast maken haha Maar voor de meelezers: Ik ben in juni 2009 bevallen dmv een keizersnede. Helaas trof ik bij de controles steeds een andere arts assistent in plaats van een 'echte' gyn, elke paar dagen werd ons verzekerd dat alles prima ging. Toen met 37+5 had ik een echte gyn die erachter kwam dat de kleinste vd 2 maar 2000 gram woog en bijna geen vruchtwater meer had en dwarslag, spoedkzs! Ik was dus amper voorgelicht, maar het ziekenhuispersoneel was erg aardig en rustig en hebben zoveel mogelijk verteld wat ze aan het doen waren, ruggenprik viel me voor de volle 100% mee en de keizersnede ging super snel. Beetje jammer was dat de ruggenprik te vroeg uitgewerkt was, ik kreeg tijdens het hechten weer wat gevoel in mijn voeten terug. We hebben 5 weken in het ziekenhuis geslapen met zn 3en, ook weer niets dan lof voor het aardige personeel over de controles ben ik dus niet positief, maar des te meer over de bevalling zelf. Gelukkig dit keer een indicatie dat ik alleen door 1 en dezelfde gyn wordt gecontroleerd, heeeeerlijk. Een dikke klacht indienen helpt dus echt, het geeft ons veel rust dat we niet steeds bij die arts assistenten moeten. En onze gyn loopt ook nooit uit qua tijd, maximaal 5 minuutjes
Ik ben op verzoek ingeleid en was eerst wat huiverig. Maar wij hebben echt een super ervaring! Heel zorgzaam personeel en adequaat werd er opgetreden toen bleek dat onze zoon zijn hartslag moeilijk herstelde naar een perswee. Ze hebben toen preventief een vacuum geplaatst. Ze wilden niet nog een half uur laten proberen. Achteraf goed want hij had de navelstreng om zijn nek. Nu hadden wij ook mazzel want de verpleegkundige heeft twee verloskamers maar 1 verloskamer was leeg dus ze had alle tijd voor ons. 's Nachts kon mijn man gelukkig blijven slapen omdat het rustig was. Al met al een hele goede ervaring! In het nieuwe ziekenhuis kan de man zoiezo blijven slapen.
Ik heb ook een medische indicatie om weer in het ziekenhuis te bevallen. Dit door de keizersnede van mn zoontje. Als alles goed gaat met deze zwangerschap is het wel de bedoeling om normaal te bevallen Bij de eerste is alles goed gegaan. Erg aardig personeel. Bij mn zoontje mochten we allebei op de 3e dag alweer naar huis. Dus enorm blij!!